Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Tror dere det er mange unge som kommer til å angre på tatoveringene de har tatt? Hadde de bare tatt en liten en, men nei hele kroppen. Gud, så mane stygge folk som skal gå rundt om 30 år og angre på dritten. Anonymkode: f38a3...256
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 For ikke å snakke om 30 kg Anonymkode: bf22d...69d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Sikkert mange som angrer på at de ikke fullførte skolen også.,.. Anonymkode: df31b...098
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 90% av de jentene som tatoverer seg hadde kledd bedre å fullføre en utdannelse og lære seg grunnleggende samfunnskunnskap og norsk rettskriving, ja. Anonymkode: 78b47...c71
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sikkert mange som angrer på at de ikke fullførte skolen også.,.. Anonymkode: df31b...098 😂 Anonymkode: e0fe6...c6a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 Angrer ikke på noen av mine iallefall Men så kan man jo angre på alt her i livet. Feil/ingen skolegang, barn med en part man ikke tåler trynet på lenger, boligkjøp, feil type jobb, feil kjæreste og samboer, feil farge på veggene i stua....... Anonymkode: a4f6b...70b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Angrer ikke på noen av mine iallefall Men så kan man jo angre på alt her i livet. Feil/ingen skolegang, barn med en part man ikke tåler trynet på lenger, boligkjøp, feil type jobb, feil kjæreste og samboer, feil farge på veggene i stua....... Anonymkode: a4f6b...70b Å ja, angre på kjøp av sofa. Faen det er surt altså, ble jo helt feil farge. Anonymkode: a4f6b...70b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 Det er jo bare hud? Hvis man har hatt stor glede av de i sine yngre dager, så blir det sikkert ikke en problemstilling som kommer til å ta nattesøvnen til folk. Man har blitt vant med å ha de på kroppen, hatt i mange år. Tenker sikkert ikke over det, de blir en del av deg. Det må da finnes andre valg her i livet, av mye større betydning, som er verre å angre på? Som manglende utdanning, få barn/ikke få barn, feil person å få barn med/feil partner, kjøp av bolig, grep ikke en sjanse i livet man absolutt burde og lista kan sikkert forlenges... Anonymkode: 0a73a...5d2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 Fikk de første som 18-19 åring, og i dag, i en alder av 39, er jeg fortsatt ikke ferdig😉 Godt gift, god utdannelse, godt liv osv, så mine er ingen hindring, og absolutt ingen anger😄 Anonymkode: 64bf7...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå