Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Hvor lenge? Var du god? Jeg var god på blokkfløyte i sin tid. Derimot usedvanlig talentløs på de obligatoriske tre årene piano. Anonymkode: 12fd8...815
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Spilte kornett i fire år, ca. da jeg gikk på barneskolen. Var elendig, og jeg likte det ikke, men ville ikke slutte fordi mange av vennene mine spilte i korpset, og seminarene var veldig gøy. Nå er jeg helt amøbe på det som har med takt og tone å gjøre Anonymkode: d6138...838
skinnfilla Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Spilte klarinett et par år, fra jeg var 8 ikke spesielt god, nei. Min datter på 8 spiller saksofon og hun er jammen ganske god🤔
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Har spilt trompet i snart 30 år😁 Anonymkode: 47cef...53e
PappaBhgAnsatt Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Spillte piano fra jeg var 6 år. Vant en konkurranse i Moskva da jeg var 14 eller 15. Produserte litt på gutterommet og guttungen på 3,5 har lært seg å spille starten av lille petter edderkopp nå. Så alt her vi en god del da. Har spillt blokkfløyte, cello, violin, turntables, mixet en del og elektronisk musikk. Ble dritt lei i tenårene. Ble presset veldig hardt hjemme så hadde en laaaaaaang pause. Holdt på å spy av å se et flygel en periode. Hehe. Ikke så ille, men føltes lktt sånn da. Ikke press ungene til å spille en viss stil eller instrument. Oppmuntre all musikalske ferdigheter å ønsker. Man vet aldri hvem som blir den neste Madonna eller får med seg en gave for livet
Mia_73 Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 Nei dessverre ikke. Som voksen ønsker jeg at jeg hadde lært et, gitarr eller piano.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Ja, spilt piano, tverrfløyte og blokkfløyte i barne/tenårene. Ble aldri god i noe av det. Anonymkode: 63efd...c17
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 Ikke annet enn tvangsspilling på blokkføyte og gitar på skolen. Jeg er helt ubrukelig musikalsk sett Anonymkode: dec35...99c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 Jeg ble faktisk ganske all right på blokkfløyte, spilte sånne Egil Storbekken-stubber. Så tok jeg timer på slagverk i et par år, ble ikke veldig god. Øvde på gitar i flere år, var rimelig udugelig. I dag spiller jeg piano akkurat nok til å berge meg gjennom viseboka, men å si at det er godt spilt, vil være feil. Men jeg lever av musikken likevel. Det endte med at sang var mitt beste instrument, så nå gir jeg sangtimer, holder kurs, dirigerer kor og synger på konserter. Anonymkode: 39575...32e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 Også har jeg hatt 20 timer i fiolinspill! At jeg kunne glemme det... Men også der tror jeg det er helt greit at jeg sluttet, altså. Verden har ikke tapt noen Paganini i meg. Anonymkode: 39575...32e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 Spilte klarinett i ca 10 år. Har klarinett enda og fremdeles ganske god. Anonymkode: 1ae7b...09c
Love my kidz Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 Spilte kornett i korps fra 3 klasse og til jeg begynte på videregående og flyttet på hybel. Var veldig flink og var den som fikk solostykkene. Elsket det. Etter vg og et århøyskole bodde jeg hjemme et lite år og spilte althorn i voksenkorps. Sluttet igjen pga flytting. Angrer på jeg sluttet med kornett. Har lyst til å gjenoppta det, nen krever noe voldsomt med øving bare for at munnen skal takle munnstykket, så orker ikke. Spilte to år med gitar i musikkskolen også i 4 og 5 klasse. Ble ikke god. Var også veldig god på blokkfløyte og altfløyte i skolen. Musikk er gøy 😀
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 Jeg har spilt klarinett i endel år. Tilsammen 18 år, med pauser. Ja, er relativt god på det vil jeg si. Men ikke helt ekspert. Er også god på piano og gitar, har studert begge deler. Hender jeg drar frem gitaren og synger og spiller litt for ungene, som gjerne synger med. Anonymkode: f61a0...fa6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 Spilte keybord en stund. Lærte vel litt, men det forsvant like fort ut som det kom inn. Læreren var også min musikklærer, han sa jeg lærte meg ting fort, men såfort det kom en annen lyd inn i bilde falt jeg helt ut. Noe jeg må si meg enig i. Når min datter fikk seg saxofon måtte jeg prøve, klarte Ja vi elskerpå første forsøk. Tror jeg klarte det på klarinett også. Prøvd kornett, tok ett halvt år før jeg fikk en lyd ut av den og da var jeg ferdig. Ungene lo så de grein siden jeg ikke klarte å lage en pipelyd engang. Cello har jeg også prøvd, det var bare kjedelig. Har en unge som er litt rar, hun skal lære seg nye instrumenter, når hun kan de greit så er det nytt hun må lære seg. Så mor må prøve alle tingene som er i hus. Vi skal liksom lære oss gitar begge to, men vi ahr like dårlig tolmodighet så det tror jeg blir ett livsprosjekt. Vi har gitaren i hus, men..... Anonymkode: fb451...b2e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 Fiolin, piano og gitar. Er ingen musikalsk begavelse, men klarer meg greit... Anonymkode: 3e486...8e1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 Har spilt fiolin i 38 år. Har ikke tenkt meg å slutte foreløpig. Likte å spille blokkfløyte som barn så kom et godt stykke der. Har lært noe piano også men det er sjelden jeg har tid og overskudd til å holde på med det. Anonymkode: 38bc2...4a5
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 Har spilt kornett i over 30 år 😃 Anonymkode: 11221...536
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #18 Skrevet 5. september 2018 Jeg har i voksen alder lært meg å spille gitar - ENDELIG! Anonymkode: e0347...e3d
MammantilNurket Skrevet 5. september 2018 #19 Skrevet 5. september 2018 Piano i flere år - alle småpiker fra velordnede hjem tar pianotimer. Jeg har god gehør og er musikalsk. Var en ivrig, samvittighetsfull og flink elev. Jeg kan nok grep (fem?) på gitar til at jeg kan spille barnesanger og har god sangstemme.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #20 Skrevet 6. september 2018 Har spilt horn i 35 år📯 Anonymkode: 62509...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå