Gå til innhold

Hjelp til å tolke graviditetstest 🙏


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har prøvd en stund nå, men har den siste tiden lagt det litt på is. De tre siste dagene har jeg vært veldig kvalm og svimmel. Det første jeg tenkte var omgangssyken. Men kvalmen gir seg ikke, og det begynner å våkne en følelse av starten på mitt svangerskap for 3 år siden. Det er ennå en hel uke til ikm, og sist jeg var gravid startet ikke kvalmen før i uke 5. Men dette fikk meg til å få en mistanke, så dro og kjøpte en test. 

Er det mulig å bli kvalm så tidlig som en uke før ikm? Og hva tenker dere om testen? Det er jo en strek i test sonen, men den er veldig svak. Tørr ikke håpe for mye, for en så redd for å bli skuffet igjen. Setter pris på alle svar. 🙏🔆😊

 

B66F74C9-8122-4170-B351-CC77A28EC7CF.jpeg

Anonymkode: 7bce4...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og mannen har prøvd en stund nå, men har den siste tiden lagt det litt på is. De tre siste dagene har jeg vært veldig kvalm og svimmel. Det første jeg tenkte var omgangssyken. Men kvalmen gir seg ikke, og det begynner å våkne en følelse av starten på mitt svangerskap for 3 år siden. Det er ennå en hel uke til ikm, og sist jeg var gravid startet ikke kvalmen før i uke 5. Men dette fikk meg til å få en mistanke, så dro og kjøpte en test. 

Er det mulig å bli kvalm så tidlig som en uke før ikm? Og hva tenker dere om testen? Det er jo en strek i test sonen, men den er veldig svak. Tørr ikke håpe for mye, for en så redd for å bli skuffet igjen. Setter pris på alle svar. 🙏🔆😊

 

B66F74C9-8122-4170-B351-CC77A28EC7CF.jpeg

Anonymkode: 7bce4...e8e

Jeg kan se en strek der ja👍🏼Men var jo tidlig til at det er en uke til ikm! Men kan jo for all del sikkert vises så tidlig også☺️Når er ikm?

Anonymkode: 2cf30...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan se en strek der ja👍🏼Men var jo tidlig til at det er en uke til ikm! Men kan jo for all del sikkert vises så tidlig også☺️Når er ikm?

Anonymkode: 2cf30...4d7

Takk for svar. 😌 Ja, det syntes jeg også var veldig tidlig. 😯 Venter ikm den 12 september. Så akuratt en uke i dag. Men jeg lurer. Kan man få en så tydelig strek på falsk positiv? 🤔 Litt utydelig på bildet, men jeg kan se fargen og alt. Får teste igjen om noen dager. 👌😊

Anonymkode: 7bce4...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. 😌 Ja, det syntes jeg også var veldig tidlig. 😯 Venter ikm den 12 september. Så akuratt en uke i dag. Men jeg lurer. Kan man få en så tydelig strek på falsk positiv? 🤔 Litt utydelig på bildet, men jeg kan se fargen og alt. Får teste igjen om noen dager. 👌😊

Anonymkode: 7bce4...e8e

Jeg ville testet på nytt om 4 dager👍🏼Det kan være at man blir litt lurt av de skyggestrekene! 

Har hørt om folk som har testet veldig tidlig,selv har jeg testet 11 dpo! Denne gang blir det ikke noe testing før dagen før ikm😜

Anonymkode: 2cf30...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut et bilde til her. 6 dager til ikm. Fortsatt tidlig, men klarte ikke vente, så tok en til i dag. 😁 Ser fortsatt en strek med rosa i. Pluss jeg har symptomer: Kvalme, svimmelhet og ekstreeeem følsom. 

Så mine spørsmål. Er det noen som har fått utslag som dette på g-test og vært gravide? Eller noen som har fått utslag som dette, og ikke var gravide?

AD79D4E4-0B7E-484B-84BA-B2892D4611B3.jpeg

Anonymkode: 7bce4...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2018 den 17.11, Anonym bruker skrev:

Legger ut et bilde til her. 6 dager til ikm. Fortsatt tidlig, men klarte ikke vente, så tok en til i dag. 😁 Ser fortsatt en strek med rosa i. Pluss jeg har symptomer: Kvalme, svimmelhet og ekstreeeem følsom. 

Så mine spørsmål. Er det noen som har fått utslag som dette på g-test og vært gravide? Eller noen som har fått utslag som dette, og ikke var gravide?

AD79D4E4-0B7E-484B-84BA-B2892D4611B3.jpeg

Anonymkode: 7bce4...e8e

Testene mine så omtrent slik ut 7 dpo. Hun er 15 mnder gammel nå...😉🤞 

Tatt ny test?

Anonymkode: 6031a...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 6.9.2018 den 17.11, Anonym bruker skrev:

Legger ut et bilde til her. 6 dager til ikm. Fortsatt tidlig, men klarte ikke vente, så tok en til i dag. 😁 Ser fortsatt en strek med rosa i. Pluss jeg har symptomer: Kvalme, svimmelhet og ekstreeeem følsom. 

Så mine spørsmål. Er det noen som har fått utslag som dette på g-test og vært gravide? Eller noen som har fått utslag som dette, og ikke var gravide?

AD79D4E4-0B7E-484B-84BA-B2892D4611B3.jpeg

Anonymkode: 7bce4...e8e

Stemte testene? :) Spent på å høre. Håper det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...