Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Bolig, yrke, forhold, status? Anonymkode: 14b4e...1d6
Optatium Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Jeg tipper jeg hadde bodd i leilighet, jobbet med det samme, men vært mer ensom.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Ahah, det tenker jeg stadig vekk på. Og jeg kommer aldri fram til noe klart svar. Men jeg ønsket meg veldig barn da, så dersom jeg hadde forblitt barnløs, så er jeg for meg at jeg alltid hadde følt at jeg manglet. noe 😞 Mannen min sier "jammen tenk så mye vi kunne ha reist! Og så mange bekymringer vi hadde sluppet". Å reise hadde jeg nok blitt lei av etter hvert, og bekymringene og utfordringene med barna er med på å forme meg som menneske. Det tror jeg har med livserfaring å gjøre. Man lærer stadig nye sider av seg selv, og innser at verden ikke er sort-hvit. Man blir mer storsinnet og forståelsesfull. Er min mening. Anonymkode: a8dbb...37d
TinaK 1990 Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Bodd i leilighet, reist mer, bedre økonomi, mer impulsiv og tonnevis av færre bekymringer....men jeg hadde aldri byttet😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Snerten, ryddig og kronisk ren leilighet Bil jeg vil ha, ikke bil jeg trenger (mtp seter og plass) Fått trent mer og jevnere, gått oftere (lengre) turer Middager jeg liker! Null mer pannekaker og fiskeboller 😂 Middag sent, foran tv Mer reising i hverdagen. Jobbturer etc Sydenturer i lavsesongene, uten ad/hd bamser og all inklusive Aldri mer frysi på en fotballkamp Kan bruke sko og klær jeg liker, ikke bare praktiske for å «overleve» hverdagen Mer penger og tid til meg, meg, MEG! Alt til sin tid! Og det er lov å glede seg litt til barn flytter ut også, selv om man aldri ville vært de foruten ❤️ Anonymkode: 781d6...98d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 Bodd i leilighet, antakelig leid. Ville nok vært på aap på vei mot ufør akkurat som nå. Jeg hadde gått på mange konserter, teater, festivaler og opera. Hadde reist litt mer enn nå. Jeg hadde antakelig hatt et ganske høyt alkoholforbruk. Ikke som i full hver dag, men i alle fall drukket 1-2 enheter fire-fem dager i uka, og flere enheter i helgen. Jeg hadde kledd meg hakket mer i de klærne jeg egentlig liker (som jeg ikke synes passer helt overens med å være forelder på den skolen der jeg har valgt å ha mine barn). Jeg hadde hatt et avslappet og laidback liv, uten mange ting og heller fokus på opplevelser i nærområdet. Kanskje hadde jeg engasjert meg i en organisasjon og muligens vært vegetarianer. Og jeg hadde bodd i byen, så jeg slapp å ha bil. Anonymkode: b1cc0...354
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Før jeg traff min mann jobbet jeg som frivillig i Guatemala. Hvis jeg ikke hadde hatt den sterke (og egoistiske) trangen til egne barn og egen familie, hadde jeg jobbet mer med humanitært arbeid. Videre hadde jeg tatt mer utdanning og vært mer mobil med tanke på spennende jobber. Anonymkode: a958c...c49
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 Antakelig hadde jeg hatt en master, hus og vært singel og gjort hva jeg ville uten bekymringer. Kanskje vurdert om jeg skulle ha kjæreste, og så slått det fra meg og levd videre. Anonymkode: ccaef...8d3
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 Ville nok ha hatt den jobben jeg har og det huset jeg har. Hadde hatt bedre råd, reist mer - spesielt til utlandet, trent mer regelmessig og vært slankere og sprekere. Omtrent som før jeg fikk barn altså 😉 I alle fall ville jeg hatt mye mer tid til meg selv, sovet lenger i helgene og gått mer på fjellet i stedet for å være på x antall fotballkamper. Sikkert gått på byn oftere, nå blir det aldri (er alenemor), og brukt mer tid sammen med venninner. Merkelig nok tenker jeg ingen mann inne i dette🙄 Uansett ville jeg aldri byttet for noe i hele verden, "min" tid kommer om noen år 💕 Anonymkode: f510b...cf6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 Jeg hadde nok hatt det mye enklere. Kunne hatt en jobb jeg liker, istedet for å ha en jobb som gjør at jeg rekker henting i bhg. Hadde nok også tatt mer utdanning, reist mye mer, vært mer med venninner, hatt mye mer tid og penger til meg selv. Gleder meg til de blir større og greier seg mer selv så jeg får mer av friheten min tilbake. Mye har endret seg i livet mitt siden minste ble født. Jeg er skrekkelig glad i dem, men hadde det vært nå som situasjonen min er en helt annen, må jeg nok si at jeg hadde valgt å ikke få barn. Anonymkode: 7e93f...ac4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 Jeg hadde nok vært veldig sår over ikke å ha fått barn. Men ville selvsagt hatt bedre økonomi, og antagelig bodd mer sentralt i leilighet. Kunne reist mer, gått mer ut osv. Men nesten alle vennene mine har barn, så jeg er ganske sikker på at jeg ville følt meg mye utenfor sosialt, evt ville jeg hatt andre venner. For meg er det å ha barn en naturlig del av hvor jeg er i livet mtp alder og ekteskap. Vi har det mye gøy sammen som familie, samtidig som jeg og mannen gir hverandre en del rom til individuelle opplevelser. Anonymkode: 61531...6eb
Gjest Darwinia:-) Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 (endret) Bitter og innesluttet crazy cat-lady som bodde i et skittent og rotete horehus og som tilbrakte høytidene på kontoret. Ungene mine gjør meg til et bedre og mer balansert menneske😍 Endret 5. september 2018 av Darwinia:-)
Annanym Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 Et liv uten ungene, ville vært et utrolig kjedelig liv. Et liv der jeg ikke ville blitt utfordret på samme måte som jeg blir nå, tror faktisk jeg ville blitt på sett og vis litt dummere. Jeg ville ha bosatt meg annerledes (mindre hus og mer urbant). Jeg ville helt klart sett mer smashing ut, i form av at jeg hadde hatt råd til flere nye plagg til enhver tid. Økonomien ville definitivt vært MYE bedre, livet generelt ville ikke det.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 Jeg har hatt barn i snart 30 år og ser virkelig ikke for meg å leve som barnløs. Men jeg håper at jeg hadde levd min andre drøm, med å reise mye, jobbe humanitært, hatt en liten, men lekker leilighet og vært mer kulturell enn jeg har sjansen (og ork) til nå. Jeg har noen ufrivillig barnløse venner og de lever helt vanlige A4 liv, bare uten barn. Det hadde nok ikke jeg gjort. 8-4 jobb, charter til syden og middag på bordet hver dag kl 16 hadde ikke passet om det ikke var for ungene. Anonymkode: 9bee3...380
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 Tja. Det ville vel vært som for 4.5 år siden, da mini kom. Kanskje bodd i byen - spm gubben vil, fremfor med hage, spm jeg vil.. Anonymkode: 62b20...6da
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 6 hours ago, Anonym bruker said: Bolig, yrke, forhold, status? Anonymkode: 14b4e...1d6 leilighet det samme regner jeg med, jobbe med eldre, eller i bhg Forhold : aner ikke Status : tja Anonymkode: 97ea3...7e3
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 Reist mye mer. Bodd i leilighet, jobbet mer, gått ut mer osv. MEN...jeg hadde hatt en sterk lengsel etter barn, og hadde nok vært ensom og ulykkelig med tanke på at jeg ikke hadde barn. Er så glad for at jeg har barna, selv om det gir meg mye å bekymre meg for, og mye mindre penger å bruke til det jeg har lyst pp Anonymkode: 96ab8...30b
Yellow Brick Road Skrevet 5. september 2018 #18 Skrevet 5. september 2018 Jeg ville ha hatt et helt flott liv, bodd i en liten leilighet, ikke gjort så forferdelig mange sprell, men hadde nok reist på ferie utenom skoleferien og i det hele tatt hatt det helt fint.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #19 Skrevet 5. september 2018 Jeg hadde jobbet døgnet rundt. Spist middag ute hver kveld og drukket mye vin. Hatt 2-3 elskere. Kjedet meg vanvittig mye. Brukt masse tid på meg selv sånn at jeg så smashing ut til enhver tid. Anonymkode: f0dd6...cc7
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #20 Skrevet 5. september 2018 Hadde kjedet meg. Sikkert jobbet døgnet rundt. Bodd i hus , som jeg gjør nå, og jobbet innen finans som jeg også gjør nå. Anonymkode: 96496...45b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #21 Skrevet 5. september 2018 Jeg tror jeg ville ha det bra. Gjøre mange spennede prosjekter, gå på konserter osv. Og jeg ville ha god råd og eid min egen leilighet. Men sett med mine øyne nå ville livet mitt vært ganske tomt. Og jeg tror jeg ville angret når jeg ble eldre og satt der uten familien. Verden kan være spennende og man kan boltre seg i den men en grunnsten i livet er familie, slekt og tilhørighet. Man kan leve uten, men jeg for min del lever bedre med. Anonymkode: 166ba...dbf
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #22 Skrevet 5. september 2018 Hadde bodd i en leilighet Hadde sikkert vært singel. Hadde satser mer på karriere, kanskje en master. Og sikkert byttet mer på jobbene. Anonymkode: f0de8...8ea
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #23 Skrevet 5. september 2018 Mer frihet! Anonymkode: 0647f...366
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #24 Skrevet 5. september 2018 Hadde nok bodd i rekkehus.Men livet måtte ha føltes veldig fattig.Ikke den kriblingen i magen på julaften,17 mai måtte ha vært kjedelig å feiret.Og generelt hele livet måtte ha føltes tomt ut.Elsker barna mine. Anonymkode: 22af3...745
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #25 Skrevet 5. september 2018 Jeg hadde nok vært ganske ulykkelig. Det var vanskelig å få barna våre, og tanken på at det kanskje ikke skulle lykkes var tung. Måtte skaffet meg femten hunder og tre kanarifugler i et slags forsøk på å kompensere. Forstår at man fint kan leve et fullverdig liv uten barn, men det ville nok vært vanskelig for meg. Anonymkode: 7c248...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå