Gå til innhold

Noen måter man kan fremprovosere en

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spontanabort? Jeg er gravid, noe jeg ikke ønsker å være da mannen min ikke er snill. Men han blir ikke å godta at jeg tar abort og samtidig tror jeg at det ville vært svært vanskelig for min del. Hadde vært bedre at jeg bare mistet..

(Ønsker tips til det jeg spurte om, ikke samlivsråd) 

Takk på forhånd ❤️

Anonymkode: 7e6dd...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det smarteste og tryggeste er en abort som legen din ordner for deg, medisinsk og under trygg veiledning.

Du trenger ikke fortelle det til mannen din. 

Anonymkode: 9c04e...314

Skrevet

Nei. Du drar og tar en abort. Noen har kjempet veldig hardt og lenge for at vi skal kunne utføre abort på en trygg måte, enn at vi skal sitte med strikkepinner fordi mannen ikke lar oss få lov. Mannen din trenger ikke å vite noe om inngrepet. 

Anonymkode: b8cb1...a05

Skrevet

Det finnes ikke. Dette har desperate kvinner i ørten land forsøkt i århundrer uten å lykkes. Mange metoder har større sjanse for skader på foster enn abort.

Så ikke prøv det.

Anonymkode: 68106...47e

Skrevet

Koffein? Noe man spiser? Noe medisiner som kan være med på å fremprovosere(Ibux)? Alkohol? 

Hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Koffein? Noe man spiser? Noe medisiner som kan være med på å fremprovosere(Ibux)? Alkohol? 

Hi

Nei. Alt dette vil bare øke faren for fosterskader. 

Det trengs sterke medikamenter for å stoppe fosterets utvikling, og så for å få din kropp til å støte ut foster, dette får du hos lege.

...husk at barn blir født i krig, sultkatastrofer, under sykdomsfrembrudd mm. Kodein og alkohol gjør ingenting annet en å skade barnet (alkoholsyndrom), og da har du enda mer å stri med når det kommer.

-Kontakt Amathea for gratis, nøytral og anonym hjelp (også veiledning til abort)

Anonymkode: 4f997...497

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Det er et lite barn du snakker om. Blir kvalm av deg 

Anonymkode: 141b4...e98

Skrevet

Er det ikke bare å ta abort??

Anonymkode: 108bc...632

Skrevet

Fortsatt trolling her inne ser jeg  😅

Anonymkode: b8cb1...a05

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er et lite barn du snakker om. Blir kvalm av deg 

Anonymkode: 141b4...e98

Enig!!! For en avskyelig person.

Anonymkode: e3100...682

Skrevet

Abort hos helsepersonell, dette trenger ikke mannen din vite, steriliser deg, gå fra mannen. 

Anonymkode: 548fa...1e0

Skrevet

Nei. Det er ikke det. 

Hadde det vært det hadde ikke abortkampen vært så viktig. 

Du kan ta abort uten å si det til mannen din. Han trenger ikke å vite at du har fått tabeletter av legen for å avbryte svangerskapet og vil tro at du har en spontanabort. 

Anonymkode: f9618...c9e

Skrevet

Jeg skjønner at du er i en fortvila situasjon, men om du tenker litt bakover i historien, om det var så enkelt som at man kunne drikke ditt eller gjøre datt, tror du virkelig kvinner ville lagt seg på kjøkkenbordet for strikkepinneaborter og andre grusomme metoder uten bedøvelse eller medisinsk personale? Dra til legen. Mannen din trenger ikke å vite noe, og så bør du tenke hardt på å dra fra mannen din. 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Unnskyld, men du burde tenke mere på barnet enn deg selv. Ta abort. Ikke bruk medisner og alkohol for å skade barnet! Uff. Det er jo direkte barnemishandling!

Anonymkode: 4b03b...e2a

Skrevet

Krisesenter. 

Anonymkode: 8f2b9...c28

Skrevet

Har vært i din situasjon og skjønner tankegangen din. Man må nesten ha vært der for å skjønne det. Bortsett fra min mann (nå eks) prøvde å true meg til abort da. Abort var egentlig uaktuelt for meg, men håpet hele tiden at jeg mistet. Gjorde heldigvis ikke det og har i dag en skjønn jente. Men slet lenge med dårlig samvittighet etter at hun var født for å tenke de tankene.  

Ta kontakt med fastlege eller krisesenter.

Anonymkode: ec98f...b9b

Skrevet

Hvordan i alle dager kan dette være en tråd som er lovlig på forumet, jeg skjønner overhodet ingenting av modereringen her inne

Anonymkode: cab71...0ff

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan i alle dager kan dette være en tråd som er lovlig på forumet, jeg skjønner overhodet ingenting av modereringen her inne

Anonymkode: cab71...0ff

Det er vel ingenting som blir rådet til som ikke er lov eller lurt. Damen får gode fornuftige råd om hvordan hun skal forholde seg til lover og regler og helsevesen, og unngå farlige metoder.

Hvorfor skulle ikke tråden være lovlig?

Det hadde vært noe annet om hun hadde blitt rådet til å bruke strikkepinner, gift eller annet som ikke er helsemessig forsvarlig.

Anonymkode: d72e0...10e

Skrevet

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.
I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Ann Christin, admin

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...