Gå til innhold

Mannfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg anser meg selv som en moden kvinne mellom 35 og 40 år, og har vært noen år I arbeidslivet. Jeg jobber på kontor og har mange kollegaer som har kommet og gått opp igjennom årene. Det som forbauser meg er men...

Er det bare jeg som opplever å få "tilbud" om bade det ene og det andre etter et par øl eller et par glass vin på en sammenkomst gjennom jobben? Jeg har helt normalt utseende, passe kropp, veldig opptatt av å ikke kle meg "tacky". Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg kunne ha ligget med 95% av mennene på jobben min HVIS jeg ville! Jeg har derfor den erfaring at mannfolk er seksuelle dyr- intet mer. Kvinnelig list, og du har dem akkurat der du vil!.

andre erfaringer?

Anonymkode: 9269a...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er mange mannfolk som både flørter og prøver seg. Men når det kommer til faktisk gjennomføring så feiger de fleste ut. Så det handler nok mest om behov for bekreftelse og spenning. 

Anonymkode: c6880...8e2

Skrevet

Har samme oppfatning. Jeg er en helt vanlig jente.. når menn drikker blir de griser.. sånn er det bare. Jenter rundt om er alt for blåøyde...  

Anonymkode: 750c2...197

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har samme oppfatning. Jeg er en helt vanlig jente.. når menn drikker blir de griser.. sånn er det bare. Jenter rundt om er alt for blåøyde...  

Anonymkode: 750c2...197

Har sett mye rart selv, opplevd selv, og ikke minst hørt mannfolk snakke om kompisene sine. De du tror er de mest ansvarsfulle, lojale og ordentlige jakter aktivt på alt med skjørt etter 1/2 øl og de har også noen utro-erfaringer bak seg. Personlig er jeg veldig imot all den tvungne sosialiseringen på kurs/seminarer og teambuilding kvelder/helger som helt klart går ut på å drikke mest mulig og "slippe seg løs med gode kolleger" så fort det er mulig. Det er vel ofte slik at de man er utro med er kolleger...

Btw; det er en del slike damer også. Og la oss ikke glemme de damene som kronisk legger seg etter menn i forhold. Kvinner er ikke noe bedre.

(Ja nå har jeg generalisert VELDIG! Er helt inneforstått med at ikke alle menn er slik, ei heller kvinner. Uttaler meg kun utifra egen subjektive opplevelser)

Anonymkode: 86e8d...8e9

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har sett mye rart selv, opplevd selv, og ikke minst hørt mannfolk snakke om kompisene sine. De du tror er de mest ansvarsfulle, lojale og ordentlige jakter aktivt på alt med skjørt etter 1/2 øl og de har også noen utro-erfaringer bak seg. Personlig er jeg veldig imot all den tvungne sosialiseringen på kurs/seminarer og teambuilding kvelder/helger som helt klart går ut på å drikke mest mulig og "slippe seg løs med gode kolleger" så fort det er mulig. Det er vel ofte slik at de man er utro med er kolleger...

Btw; det er en del slike damer også. Og la oss ikke glemme de damene som kronisk legger seg etter menn i forhold. Kvinner er ikke noe bedre.

(Ja nå har jeg generalisert VELDIG! Er helt inneforstått med at ikke alle menn er slik, ei heller kvinner. Uttaler meg kun utifra egen subjektive opplevelser)

Anonymkode: 86e8d...8e9

Ja, mye enig med deg. Det blir for dumt å si at menn er sånn og kvinner er sånn. Finnes gode og mindre gode eksemplar av begge kjønn. 

Til TS, du har vel en spesiell utstråling da. Snakker du ikke med dine kvinnelige kolleger om dette ? Hører om de har opplevd noe av det samme med de samme mennene ?

Anonymkode: 6ae6c...ae3

Skrevet

Jeg er enig! Menn er ivrige og veldig kontaktsøkende.. at de er gifte er visst ikke så farlig.. 

Anonymkode: dc099...920

Skrevet

Du får kle deg mer propert, og være mer avvisende.

Anonymkode: 27452...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...