Gå til innhold

Hvor lenge etter samvær ligger dere?


Frkhege

Anbefalte innlegg

Har prøvd mange ganger å bli gravid, men har blitt like skuffa hver måned i det siste. Har hørt så mye forskjellige råd man kan prøve, så blir så usikker på hva som hjelper. Ble gravid i 2016, men mistet da desverre. Så begynner å bli så lei av at det aldri kan klaffe igjen😢 

Selv går jeg på do å tisser rett etter samleie. Men bør jeg kanskje ligge med det?:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dere har forsøkt siden 2016 så kan du jo gå til fastlegen og få henvisning slik at dere begge kan bli utredet, og se om det er en fysisk grunn til at det ikke går (både hos han og deg)? 

Men her tok det 6mnd med første, så tok jeg el tester og fant ut at el var mye tidligere en jeg trodde. Hadde sex når test begynte å vise positiv, ble gravid. Med nummer to tok jeg el tester fra første dag etter mens, hadde sex når den ble positiv, ble gravid på første forsøk. 
Får alltid orgasme undre eller etter mannens utløsning (feks mens han går i dusjen ;) ), og ligger med pute under rompa i ca 20min etter. ....det skader jo ikke å prøve det?

Anonymkode: 90620...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke vært sammen siden 2016, det var med forrige type. Men vi har prøvd nå i flere måneder. 

Da skal jeg prøve det😊 Men anbefaler du også sånn el test?:) Har aldri prøvd det før så har du noen tips om hvem jeg bør prøve?:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frkhege skrev:

Nei, vi har ikke vært sammen siden 2016, det var med forrige type. Men vi har prøvd nå i flere måneder. 

Da skal jeg prøve det😊 Men anbefaler du også sånn el test?:) Har aldri prøvd det før så har du noen tips om hvem jeg bør prøve?:) 

jeg kjøpte mine på billigtester.no, strimler, og de funket fint. Anbefaler å prøve da å teste samme tid ca, hver kveld, fra siste mensdag til neste mens. (De blir sterkere og sterkere frem til el, og da er det lettest å se når de er positive) Sånn fant jeg ut at jeg hadde el på da 10, og ikke dag 14 feks, og det hjelper jo litt å vite :)

Anonymkode: 90620...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...