Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Denne her: https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=125939675 Hva tenker dere? Har tatt friår fra skolen og er på jakt etter en jobb, denne har jeg fått tilbud om. Det står jo fastlønn + provisjonslønn, samt at man bruker PC som verktøy og, ikke bare tlf selvom det er tlf-selger jobb. Er det vanskelig/tungt å være telefonselger? Jeg tenker jo at sålenge det er fastlønn så kan man såvidt selge, men allikvell få lønn. Anonymkode: ca0e5...44f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Høres ut som en grusom jobb hos en ganske lite proff arbeidsgiver. Du må regne med mye dritt, men en jobb må du jo ha. Anonymkode: ca517...06f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som en grusom jobb hos en ganske lite proff arbeidsgiver. Du må regne med mye dritt, men en jobb må du jo ha. Anonymkode: ca517...06f Hvor får du det fra? Stor forskjell på salgsjobber. Prøv da vel? Har du noe å tape på å prøve? Gift med en som har jobbet i salgsbransjen i ti år. Like stor forskjell der som alle andre steder. Anonymkode: 4e0fd...9ab
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Har jobbet med salg i alle år og begynte med telefonsalg. Det er en krevende jobb, til tider en drittjobb. Men liker du høyt tempo , høye krav og har konkurranseinstinkt kommer det til å gå bra. Man lærer mye om salg iallefall. Anonymkode: 3099f...151
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 Er det de som har avdeling i Skien også? Her har de et veldig dårlig rykte. Men, bedre enn arbeidsledig?? Anonymkode: f0866...a9e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Er det de som har avdeling i Skien også? ja. Anonymkode: 40866...c92
Holzhaus Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Sånn type jobb hadde jeg som min første jobb 😅 veldig greit å begynne med siden alle får prøve seg på sånne steder. Det er vanskelig og kjipt men gir deg verdifull erfaring og kanskje en god referanse. Det er sååå viktig med arbeidserfaring når du skal søke jobber!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå