Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Nærmer seg mitt planlagte keisersnitt, og grugleder meg for vet ikke hva jeg skal gjennom! Anonymkode: aae4f...430
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Ikke planlagt, men sånn "haste, men ikke veldig haste"-keisersnitt Var våken på operasjonsstua og hadde mannen min med meg. Han fikk klippe navlestrengen. Fikk ikke noe mer enn et kjapt blikk på ungen jeg da, det var litt nedtur. Ingen problemer med sting og sår i ettertid. Ammingen: vær forberedt på at det kan ta litt mer tid før melka kommer. Ikke gi opp, selv om du må til med nødflaske til å begynne med, pump deg så kommer melka plutselig. Fødte vaginalt på fødsel nummer to og synes i ettertid ikke at keisersnitt var noe spesielt verre, eller at det tok mye lengre tid å bli bra igjen. Helt grei måte å føde på, det også. Lykke til. Anonymkode: c5f36...64f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Jeg har tre vaginale fødsler og et keisersnitt. Jeg synes snittet var helt okei, når nødutgangen må brukes er det et supert alternativ. Jeg var overrasket over at det ikke var vondere enn det var, jeg lo, hostet, stelte barnet osv uten problemer ihvertfall. Det vondeste var luften inni der som gikk opp til skulderen for å finne veien ut (de pumper jo en del luft inn i buken din under operasjonen, og det er veldig individuelt hvor mye av denne luften de får ut igjen og ikke minst hvor vondt det gjør for deg etterpå om den må finne veien ut selv). Jeg hadde aldri hørt om dette før og trodde jeg hadde ligget feil og fått veldig vondt i skulderen, men det gav seg på et par dager altså. Det tar litt lenger tid å bli seg selv etterpå, men bortsett fra det var tiden etter snittet bedre enn forventet Anonymkode: aafb9...b8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå