Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Jeg er på hotel og har nettopp lagt meg. Sengetøyet lukter. Lukter godt. Jeg vet ikke hvilket vaskemiddel de bruker, men lukta minner meg om noe. Jeg var veldig glad da, veldig trygg. Jeg kan ikke huske hvor jeg var da jeg luktet den lukten sist gang. Jeg husker bare følelsen. Jeg tror jeg kommer til å sove godt i natt. Rart? Anonymkode: 55c0f...9e3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Vet du, dette var nesten litt skummelt ☺ Jeg klikket meg inn da jeg leste overskriften, fordi jeg er veldig var på lukt, og ofte assosierer lukt med opplevelser, følelser osv. En av de sterkeste følelsene er det nettopp lukten av sengetøy på hotell som får fram. Ikke ofte jeg er på hotell, da, men likevel😉 De bruker samme vaskemiddel som sengetøyet på barselavdeling. Sikkert noe vaskeri-middel, hvertfall er det samme lukt, selv om jeg har fått tre barn på tre forskjellige sykehus☺ Så når jeg er på hotell, ligger jeg og kjenner på den herlige følelsen jeg hadde inni meg da jeg hadde fått barna mine😍😍😍 Anonymkode: 9ff54...d29
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Luktesansen er den sansen som er sterkest knyttet til minner. Anonymkode: 3081d...583
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Som Anonym skriver over, er det veldig vanlig å ha det slik. Apropo sengetøy så kom jeg rett tilbake til overnattinger hos farmor som liten, da jeg tok på nytt sengetøy hjemme her om dagen.... Nesten så jeg kjente krepp-stoffet på huden fra den gang, bare av lukten i rommet fra rent sengetøy.. Anonymkode: afced...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå