Gå til innhold

Dette med andres barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg har ikke alltid så stor toleranse for andres barn og det å omgås andre med barn.

Jeg synes det er hyggelig at mine barn har besøk(og at de er på besøk) og det er spennende å bli kjent med små og litt større venner og se hvordan dynamikken er mellom barna. Samtidig så er det enkelte av vennene som er i overkant vant til oppmerksomhet eller kanskje er det motsatt, de krever i hvert fall mye.

Merker og at når jeg er ilag med andre med små barn, så er det koselig men akk så godt når samværet er over. Uff får nesten dårlig samvittighet jeg altså. Synes det blir så mye drama og noen foreldre styrer og griper inn i alt som skjer. 

Det blir på en måte så tydelig hvordan foreldrestil du har også, og mange lager unødvendig masete barn ved å hele tiden involvere seg i barnas gjøremål.

Kun meg som har det sånn? Nei det er vel ikke det kanskje:)

Anonymkode: bc9a4...39a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare du som har det sånn, kjenner meg så godt igjen😉

Anonymkode: d22b0...60a

Skrevet

«#metoo» 😅🙋‍♀️

Utrolig koselig med samvær men du verden å deilig det er når det er over også enkelte ganger 😂🙈 

Anonymkode: 79d9e...07b

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen, men steike for en kjeft jeg fikk her på forum, da jeg for noen måneder siden antydet at jeg egentlig ikke skjønner at folk digger den der "åpent hus"-greia...

Anonymkode: 7f081...ffc

Skrevet

Veldig enig! Har selv en venninne som involverer seg voldsomt i barnas lek, og greit nok det, men hun blander seg også inn i mine samtaler med egne barn når de kommer til meg med noe. Det handler ikke om barna hennes heller, da kunne jeg ha skjønt det. Glad de flyttet et stykke unna og vi sees sjeldent!

Anonymkode: 8169e...dd9

Skrevet

Jeg har kun ett barn og jeg er dermed lite vant til å megle mellom barn. Noen ganger når han har hatt besøk og det blir krangel så kjenner jeg enormt på det at jeg faktisk ikke har hverken tålmod eller gode nok kunnskaper om riktig nok megling. 

Og når det gjelder andre menns barn: Jeg sørger for at menn jeg dater ikke har små barn. Jeg er passert 40 så er sjelden jeg treffer menn med små barn, passer meg utmerket 😀

Anonymkode: b039c...f02

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kun ett barn og jeg er dermed lite vant til å megle mellom barn. Noen ganger når han har hatt besøk og det blir krangel så kjenner jeg enormt på det at jeg faktisk ikke har hverken tålmod eller gode nok kunnskaper om riktig nok megling. 

Og når det gjelder andre menns barn: Jeg sørger for at menn jeg dater ikke har små barn. Jeg er passert 40 så er sjelden jeg treffer menn med små barn, passer meg utmerket 😀

Anonymkode: b039c...f02

Jeg sikter vel mest til omgang med andres venners barn. Kunne ikke falt meg inn å finne meg ny mann med små barn, har vel i grunnen nok med mine egne😆

Anonymkode: bc9a4...39a

Skrevet

Nei, det sliter meg ut. Bare en tur opp i bhg sliter meg ut. 

Anonymkode: efdee...30f

Skrevet

Jeg synes ofte det er litt slitsomt og intenst i starten, men etterhvert som man blir kjent med barnet blir det bedre. Når barnet på besøk er kjent og trygg, vet hvor alt er, husets regler osv så går det meste av seg selv og da er det bare hyggelig med besøk.

Anonymkode: 83e2a...16e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...