Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Hei Jeg har puppene plassert såå langt ned på brystet at jeg har veldig dårlig selvtillit!! Som på disse to bildene har den ene puppene høyt opp og på det andre er puppene mye lavere ned på brystet! Hos meg er de da så lave at de treffer armen når jeg bøyer den innover mot navelen!! Jeg går aldri i trange klær og kvier meg for å kle av meg. I tillegg synes jeg det er forferdelig stygt!! De er ikke så store at det blir kløft heller, de er bare plassert så langt ned på brystet!! :( Vil påpeke at disse bildene er tatt fra Google, men det viser hvor lave mine egne er. Noen som har noen råd/tips til f.eks BH'er? Er det noen som også har plassering langt ned? Jeg har begynt å se på andre pupper mens jeg går på gata men ser INGEN som har det slik som meg. (kun de som har store pupper men de har jo da volum opp til der det "skal") Anonymkode: 01870...fe3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Det er helt normale pupper Anonymkode: ceb40...93d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Enig med hun over - helt normale pupper. Må ærlig innrømme at jeg ikke går rundt og sjekker ut høyden på andres pupper! Hvis du imidlertid veier 120 kilo og ikke bruker BH, da tenker jeg at her trengs en BH. Alle andre går under normalen! Anonymkode: 2ae5c...a5b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Hva er feil med disse puppene? Anonymkode: eb362...2eb
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Hva var feil på disse bildene??? Anonymkode: 63385...ccd
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Mine er som de øverste, har aldri falt meg inn at det er ille? Anonymkode: 900e6...632
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 Av alle mulige ting man kan bli opphengt i... Har det falt deg inn at du er ekstremt navlebeskuende og blåser en problemstilling helt ut av proporsjoner? Anonymkode: 731df...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå