Gå til innhold

Hvordan komme seg videre med dating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i lengre tid flørtet ( hvertfall jeg oppfatter det som flørting) med en mann. Vi har møtt på hverandre med tilfeldigheter og holdt blikket, begge rødmer og smiler. Jeg har som regel alltid barn med meg, noe som gjør at jeg ikke tar kontakt da. Vi har møttes på butikken og kjøpesenter som regel men også andre steder. 

Siste mnd har vi møtt på hverandre når vi er ute i trafikken, han blir rastløs og veiver rundt med hendene ( hilser ikke) vet ikke hvordan jeg skal tolke det. 

Jeg har byttet jobb så jeg er ikke på butikken til samme tider lengre som jeg var. Å sende han meld eller ringe det er jeg ikke tøff nok for. 

Mage følsen min sier det er noe spesielt med han og jeg er veldig interessert i å finne ut mer om han. 

Tanken har hvert der med hvorfor tar ikke han kontakt? Sjenert, usikker han også. Hvordan komme seg ut av dette og komme en vei. ? 

Anonymkode: 2d5b9...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Skrevet

Altså, er dette en bekjent eller en helt fremmed? Vet du navnet hans? Har han barn?

Anonymkode: b4b63...557

Skrevet

Vet hvem han er. Han har en datter som er like gammel som min datter. Vi har aldri pratet. Vet det jeg vet gjennom venner. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet hvem han er. Han har en datter som er like gammel som min datter. Vi har aldri pratet. Vet det jeg vet gjennom venner. 

Aha, men da kan du vel ta kontakt feks på messenger? Si at noen har utfordret deg til å gå på date, og at du fikk lyst til å velge han fordi han var kjekk/hadde fin rød bil/ser hyggelig ut. 

Hvis du vet at han er singel da. Du må nok være litt tøff her 💛

Anonymkode: b4b63...557

Skrevet

Hmm. Tøff er jeg langt ifra. Huff. 

Jeg er så usikker på hva han vil og. Vil ikke sende meld til han. Det er jeg ikke tøff nok for. 

Skrevet

Hvordan tolke han? 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan tolke han? 

Du har aldri snakket med han, så du kan umulig tolke han. Send en melding, ser ikke hvordan dere skal bli kjent om ingen av dere så mye som veksler et ord. Veiving og rødming er liksom ikke nok- for voksne.

Skrevet

Jeg er ikke tøff nok nå til å sende meld. 

Hvert gjennom et helvetet for noen år tilbake. Sitter enda med frykten for å oppleve det samme igjen. Vet jeg må komme over det men det tar tid.  

Skrevet

Finnes det andre måter enn å måtte sende han meld for å komme en vei. Helst en vei for feige meg? 

Skrevet

Jobber han en plass som det kan være naturlig at du stikker innom for å kjøpe noe?

Anonymkode: 32163...874

Skrevet
På 3.9.2018 den 17.33, Anonym bruker skrev:

Jeg er i lengre tid flørtet ( hvertfall jeg oppfatter det som flørting) med en mann. Vi har møtt på hverandre med tilfeldigheter og holdt blikket, begge rødmer og smiler. Jeg har som regel alltid barn med meg, noe som gjør at jeg ikke tar kontakt da. Vi har møttes på butikken og kjøpesenter som regel men også andre steder. 

Siste mnd har vi møtt på hverandre når vi er ute i trafikken, han blir rastløs og veiver rundt med hendene ( hilser ikke) vet ikke hvordan jeg skal tolke det. 

Jeg har byttet jobb så jeg er ikke på butikken til samme tider lengre som jeg var. Å sende han meld eller ringe det er jeg ikke tøff nok for. 

Mage følsen min sier det er noe spesielt med han og jeg er veldig interessert i å finne ut mer om han. 

Tanken har hvert der med hvorfor tar ikke han kontakt? Sjenert, usikker han også. Hvordan komme seg ut av dette og komme en vei. ? 

Og hva mener du med rastløs og veiver med hendene? Hvis jeg veiver med hendene når jeg kjører, så er jeg gjerne pissed på noen

Anonymkode: 32163...874

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Finnes det andre måter enn å måtte sende han meld for å komme en vei. Helst en vei for feige meg? 

Du får prøve å veive med armene, da. Kanskje han kjenner til semafor-alfabetet.

Anonymkode: 1fd88...c43

Skrevet

Var i et lys kryss hvor vi begge hadde rødt lys. Så ingen grunn til å være sint. Var når vi begge sto på rødt lys, Når han så meg så klarte han tydeligvis ikke være rolig med armene. Syns han virker nervøs ellers. Tror ikke bevegelsene var planlagt. Virket ikke slik. 

Skrevet

Nei. Han jobber ikke med noe som er naturlig å gå innom. Da hadde det hvert litt lettere. 

Skrevet

Haha, dette høres bare rart ut!?! Ingen snakking, vifting med armer i trafikken osv?😂😂👌

Du får begynne å gå i den butikken igjen, og når du treffer på han sier du hei😉😅

Anonymkode: b7672...450

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var i et lys kryss hvor vi begge hadde rødt lys. Så ingen grunn til å være sint. Var når vi begge sto på rødt lys, Når han så meg så klarte han tydeligvis ikke være rolig med armene. Syns han virker nervøs ellers. Tror ikke bevegelsene var planlagt. Virket ikke slik. 

Hæ? Høres meget spesielt ut. Og dette finner du tiltrekkende? 😅😂

Anonymkode: c40be...e7b

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Høres meget spesielt ut. Og dette finner du tiltrekkende? 😅😂

Anonymkode: c40be...e7b

Virket ganske spesielt. Nettopp denne episoden er ikke det beste øyeblikket. Men tenker jo hvorfor reagere slik. Jeg vet ikke. Har null peiling på dette. Er så lenge siden sist. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha, dette høres bare rart ut!?! Ingen snakking, vifting med armer i trafikken osv?😂😂👌

Du får begynne å gå i den butikken igjen, og når du treffer på han sier du hei😉😅

Jeg jobber som regel på den tiden nå. Eller på vei hjem fra jobb. Jeg jobber et stykke unna nå. Dumt å begynne å gå før fra jobb også i håp om å møte han. 

Jo virker litt rart. Jeg har en tendens til å falle for raringer. 

Når jeg møter han ute å har med meg barn så ser han gjerne lenge på meg, smiler veldig når han ser på barnet. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Duemannen er i farta igjen 😉

Anonymkode: ea96f...d15

Skrevet

Har dere felles venner bekjente? Alliere deg med noen som kan sette dere opp på en blind date? Eller noen som kan ta han med som en kompis på byen/bowling/dansekurs el.l. og så møter du opp samme sted? 

Snoke på Facebook/Instagram. Hva er interessene hans? Hvor pleier han være? Beveg deg i kretsen hans. Går datteren hans på noen fritidsaktiviteter du kunne meldt din datter på? 

Hvor bor han? Gå i nabolaget hans, eventuelt sammen med barna dine, og selg lodd. Så ringer du på hos han. Eller dra dit for TV-aksjonen. 

Er jo nesten umulig å bli kjent om du ikke tør å ta kontakt eller sende en melding?

Anonymkode: d0801...0f9

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har dere felles venner bekjente? Alliere deg med noen som kan sette dere opp på en blind date? Eller noen som kan ta han med som en kompis på byen/bowling/dansekurs el.l. og så møter du opp samme sted? 

Snoke på Facebook/Instagram. Hva er interessene hans? Hvor pleier han være? Beveg deg i kretsen hans. Går datteren hans på noen fritidsaktiviteter du kunne meldt din datter på? 

Hvor bor han? Gå i nabolaget hans, eventuelt sammen med barna dine, og selg lodd. Så ringer du på hos han. Eller dra dit for TV-aksjonen. 

Er jo nesten umulig å bli kjent om du ikke tør å ta kontakt eller sende en melding?

Anonymkode: d0801...0f9

Vi har ingen felles bekjente på den måten.  Jeg har hele tiden tenkt at før eller siden får vi kontakt. Men har aldri skjedd noe på den fronten enda vi flørter.  

Skjønner ikke hvorfor han ikke tar kontakt, mulig han sitter i samme båt som meg å ikke tør. Jeg vet ikke. Det hele er litt frustrerende. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ingen felles bekjente på den måten.  Jeg har hele tiden tenkt at før eller siden får vi kontakt. Men har aldri skjedd noe på den fronten enda vi flørter.  

Skjønner ikke hvorfor han ikke tar kontakt, mulig han sitter i samme båt som meg å ikke tør. Jeg vet ikke. Det hele er litt frustrerende. 

Dere flørter? Hvordan da? Ved å veive med armene?

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette høres bare rart ut ennå.. Hva er det som gjør at du forventer at han skal ta kontakt? Og hvordan er det flørting? 

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Duemannen er i farta igjen 😉

Anonymkode: ea96f...d15

Haha, der var nøyaktig han jeg så for meg med en gang!😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...