Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 lang historie kort.. To nære familiemedlemmer har gått fra hverandre. Jeg har hele tiden likt de begge to og har hatt god kontakt. Han sliter psykisk, men han innrømmer det ikke for seg selv. Det var et tøft brudd med mye beskyldninger frem og tilbake. Han var hos meg i flere dager på besøk og ene kvelden ringte hans eks meg. Han satt å så på TV så jeg tenkte det ikke gjorde noe om jeg tok telefon. (Gikk ut av rommet vi satt) etter samtalen ble han rasende fordi jeg hadde snakket med henne, han skjønte det. Brølte til meg og sa mye stygt både om henne og meg og jeg ble faktisk redd. Han sa han ikke ville ha noe med meg å gjøre hvis jeg ikke kuttet henne ut. Jeg ble så sint, har ikke snakket med han på flere dager og jeg føler ikke jeg har gjort noe galt.. bør jeg bare la han forsvinne ut av livet? Det vil jo såre ungene mine, som er glad i begge disse to.. jeg kan ikke velge. Anonymkode: aa8be...908
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Her synes jeg han er urimelig. Spørsmålet er vel egentlig, hvem vil DU helst ha kontakt med videre? Anonymkode: d4196...cf4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her synes jeg han er urimelig. Spørsmålet er vel egentlig, hvem vil DU helst ha kontakt med videre? Anonymkode: d4196...cf4 Begge... for ungenes skyld. For min egen skyld, så vet jeg ærlig talt ikke. Jeg er så sint på han fordi han skremte meg den kvelden. Men jeg kan ikke være så egoistisk ovenfor ungene mine... Anonymkode: aa8be...908
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Ingen andre som har noen tanker? Opplevd noe liknende? Erfaringer? Anonymkode: aa8be...908
Anonym bruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 På 03.09.2018 den 15.37, Anonym bruker skrev: . Brølte til meg og sa mye stygt både om henne og meg og jeg ble faktisk redd. Han sa han ikke ville ha noe med meg å gjøre hvis jeg ikke kuttet henne ut. Jeg ble så sint, har ikke snakket med han på flere dager og jeg føler ikke jeg har gjort noe galt.. bør jeg bare la han forsvinne ut av livet? Det vil jo såre ungene mine, som er glad i begge disse to.. jeg kan ikke velge. Anonymkode: aa8be...908 INGEN har rett til å brøle til meg og forlange min lojalitet, og i alle fall ikke forlange at jeg skal kutte ut noen i mitt liv for å få lov å beholde deres kontakt. Er dette foreldrene dine, HI? Anonymkode: 9ebbe...edb
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: INGEN har rett til å brøle til meg og forlange min lojalitet, og i alle fall ikke forlange at jeg skal kutte ut noen i mitt liv for å få lov å beholde deres kontakt. Er dette foreldrene dine, HI? Anonymkode: 9ebbe...edb En forelder og vedkommendes tidligere ektefelle. Anonymkode: aa8be...908
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Ingen kan forlange lojalitet eller at du kutter ut den andre. Og å brøle til noen bør være helt uakseptabelt. Samtidig er det ikke særlig smart å snakke i telefonen med den ene når du har den andre på besøk.... Anonymkode: bf4e3...9f1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingen kan forlange lojalitet eller at du kutter ut den andre. Og å brøle til noen bør være helt uakseptabelt. Samtidig er det ikke særlig smart å snakke i telefonen med den ene når du har den andre på besøk.... Anonymkode: bf4e3...9f1 Jeg skjønte jo det i ettertid, men det er over et år siden bruddet.. han var hos meg i 4 døgn. Han så på TV, jeg gikk ut av rommet mens jeg snakket og samtalen omhandlet selvsagt ikke han eller deres skilsmisse. Anonymkode: aa8be...908
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønte jo det i ettertid, men det er over et år siden bruddet.. han var hos meg i 4 døgn. Han så på TV, jeg gikk ut av rommet mens jeg snakket og samtalen omhandlet selvsagt ikke han eller deres skilsmisse. Anonymkode: aa8be...908 På tide du gir ham det glatte lag og forteller han at MY HOUSE, MY RULES - og at han bør få fingeren ut og gå videre med livet sitt hvis det er over et år siden, halllooooo!!! Anonymkode: 9ebbe...edb
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: På tide du gir ham det glatte lag og forteller han at MY HOUSE, MY RULES - og at han bør få fingeren ut og gå videre med livet sitt hvis det er over et år siden, halllooooo!!! Anonymkode: 9ebbe...edb Det var det jeg sa.... og da eksploderte han... Anonymkode: aa8be...908
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #11 Skrevet 6. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det var det jeg sa.... og da eksploderte han... Anonymkode: aa8be...908 Hold på ditt. Du kan ikke gå på eggeskall resten av livet hver gang faren din er på besøk. Anonymkode: 9ebbe...edb
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #12 Skrevet 6. september 2018 Mobbing er litt som trolling. Anonymkode: 47971...e12
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #13 Skrevet 6. september 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Mobbing er litt som trolling. Anonymkode: 47971...e12 Hæ? Anonymkode: aa8be...908
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #14 Skrevet 6. september 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hold på ditt. Du kan ikke gå på eggeskall resten av livet hver gang faren din er på besøk. Anonymkode: 9ebbe...edb Jeg gjør det, men det er ikke så lett egentlig. Anonymkode: aa8be...908
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #15 Skrevet 6. september 2018 Hva ville du svart hvis du hadde stått på sidelinjen her? Kan hende du innerst inne vet hva som er riktig. Ingen skal fortelle deg hvem du skal ha kontakt med, dette velger du selv. Begge to står deg nær og det må begge to akseptere. Klarer de ikke de, så synd for de, og dessverre ungene. Anonymkode: 0d81a...113
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #16 Skrevet 7. september 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva ville du svart hvis du hadde stått på sidelinjen her? Kan hende du innerst inne vet hva som er riktig. Ingen skal fortelle deg hvem du skal ha kontakt med, dette velger du selv. Begge to står deg nær og det må begge to akseptere. Klarer de ikke de, så synd for de, og dessverre ungene. Anonymkode: 0d81a...113 Off... den var litt vanskelig. Jeg tror jeg faktisk ville sagt: Kutt ut han fordi han er ustabil. Men det er jo ikke lett. Hadde egentlig vært fint om noen plutselig la et adopsjonsdokument i postkassen min som viste at jeg hadde noen andre foreldre. Anonymkode: aa8be...908
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #17 Skrevet 7. september 2018 Jeg ville ventet og gitt han sjansen til å be om unnskyldning til deg Anonymkode: cd07d...509
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #18 Skrevet 7. september 2018 De har skilt seg fra hverandre, ingen av de har skilt seg fra deg, du er glad i de begge. Jeg har en psysisk syk far selv, som mente jeg tok mammas parti når jeg var ute med venner f.eks, for om jeg smilte og lo sammen med noen så sørget jeg ikke sammen med han.... Det var flere år vi ikke hadde kontakt i det hele tatt, men jeg har alltid holdt døren åpen for han, for han er jo ikke frisk. Nå har vi lite kontakt, men noen meldinger i året også treffer jeg har hos annen familie av og til og det går fint. Jeg vil aldri avvise han, men jeg kan ikke la han diktere meg og mitt liv heller, så han har ingen makt i mitt liv. Anonymkode: 9c2cf...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå