Gå til innhold

Gleder du deg til hver mandag? (Jobb)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste at hvis du har riktig jobb, skal du glede deg til hver mandag. Du som har det slik, hva jobber du med?

Anonymkode: 5479d...a58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg ikke til hver mandag, men gleder meg stort sett til å komme på jobb (med mindre jeg har jobbet altfor mange dager på rad/pusher 50 timer den uka, da er jeg litt lei). Er lege.

Anonymkode: ed50c...e1e

Skrevet

Gleder meg stort sett. Jeg slapper av her, er meg selv og har gode mennesker rundt meg. Er ikke alltid så gøy å stå opp mandag morgen, men det går over utover dagen:)

Anonymkode: 4e3c8...3bf

Skrevet

Ikke gleder meg som i at "yes, helgen er endelig over, jobb i morgen!", men jeg gruer meg ikke heller og jeg trives veldig godt på jobb.

Anonymkode: 403f3...663

Skrevet

Ja, det kribler faktisk i magen når jeg legger meg hver søndag, og tankene går på høygir rundt mulige nye prosjekter eller løsninger på nåværende prosjekter. Elsker jobben min!

Anonymkode: 20e7c...c7a

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det kribler faktisk i magen når jeg legger meg hver søndag, og tankene går på høygir rundt mulige nye prosjekter eller løsninger på nåværende prosjekter. Elsker jobben min!

Og hva jobber du med, del det gjerne😀

Skrevet

Ja, jeg gleder meg til å gå på jobb. Jobber som HR-konsulent. 

Anonymkode: b4017...89a

Skrevet

Jeg syns det er fint å gå på jobb. Er personlig assistent, og har arbeidsledere jeg trives med. Før jobbet jeg på kontor, og grudde meg hver dag.

Anonymkode: b2c76...80a

Skrevet
25 minutter siden, Nyttårs barn skrev:

Og hva jobber du med, del det gjerne😀

Jeg jobber med kompetanseutvikling innen et område som gjør at jeg får se mange hjertevarme resultater og møte mange fantastiske mennesker. Det er så mange flinke folk der ute som inspirerer meg daglig. Selv om jeg jobber med kompetanseutvikling og veiledning så er det jeg som lærer mest, og som vokser mest gjennom møtene med dem jeg veileder. En magisk jobb :D 

Også får jeg delta på mange spennende konferanser, og jeg får skrive artikler og holde foredrag.. ingen dag er lik..

Skrevet

Ja det gjør jeg!! 

Jobber i staten. 

Anonymkode: 1950b...865

Skrevet

Nei! Gleder meg til kl 15.30 hver fredag🤣

Anonymkode: 91eae...902

Skrevet

Jeg gruer meg aldri til å dra på jobb, men er ikke akkurat sånn at jeg gleder meg veldig heller. Jeg trives godt i jobben min, og har innimellom mandag på både tirsdag og fredag siden jeg jobber turnus. 

Jeg jobber i bolig for funksjonshemmede.

Anonymkode: 83f30...681

Skrevet

Jeg gleder meg :) er norsklærer for fremmedspråklige. 

Anonymkode: ef4d1...fc0

Skrevet

Jeg jobber ikke.

Anonymkode: 1bd22...c45

Skrevet

Gruer meg til hver mandag - så mye at det ødelegger søndagen.

Anonymkode: cb4b8...448

Skrevet

Nei, kjeder meg på jobb og gruer meg veldig.

Anonymkode: f26b9...985

Skrevet

Ja, jeg gleder meg. Er tannpleier. Er midt i den mest hektiske småbarnstilværelsen, så akkurat nå liker jeg bedre å være på jobb enn å ha helg :( Men må si at jeg trivdes veldig godt i denne jobben før jeg fikk barn og, men ikke så mye at jeg heller ville være på jobb enn å ha fri altså. ;) 

Anonymkode: 17860...a27

Skrevet

Gleder og gleder. Jobb er noe jeg trenger for å ha det livet jeg vil leve. Da gjør jeg det beste ut av det og trives med det.

Skrevet

Det er greit nok å jobbe, men heller sånn at jeg ikke vil dra hjem når jeg har kommet skikkelig i gang med noe. 

Det som gjør at jeg gruer meg til mandagen, er å få denne jobben til å kombineres med barnehage, skole, lekser, aktiviteter, legetimer og foreldremøter. Hver uke er et puslespill og stressmas. 

Skrevet

Jeg er ikke kjempeglad for at det er mandag, men det er veldig greit å være på jobb. 

Har folk i nær familie som er i prosessen med å bli ufør og ser sorgen over å ikke kunne stå i jobb.  Priser meg lykkelig for å ha helse til å jobbe så mye som jeg vil. 

Anonymkode: 80b15...ac9

Skrevet

Jeg har ikke gledet meg til jobb på mange år. Stort sett gruer jeg meg veldig. Men nå hsr jeg akkurat startet i ny jobb så krysser fingrene for at det blir bedre 🤞🏻

Anonymkode: 90d46...402

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke gledet meg til jobb på mange år. Stort sett gruer jeg meg veldig. Men nå hsr jeg akkurat startet i ny jobb så krysser fingrene for at det blir bedre 🤞🏻

Anonymkode: 90d46...402

Hva har du jobbet med og hva skal du jobbe med i den nye jobben?

HI

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, kjeder meg på jobb og gruer meg veldig.

Anonymkode: f26b9...985

Hva jobber du med? Hva har du lyst til å gjøre?

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gruer meg til hver mandag - så mye at det ødelegger søndagen.

Anonymkode: cb4b8...448

Hva jobber du med?

HI

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gleder meg :) er norsklærer for fremmedspråklige. 

Anonymkode: ef4d1...fc0

Det har jeg lyst til også! Har du jobbet lenge med det? Underviser du barn eller voksne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...