Gå til innhold

Har du jobbet via Manpower?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke situasjon var du i da? Hvilke utdanning og bakgrunn hadde du da? Er du fornøyd? Fortell gjerne mer ☺

Jeg er lærer (barneskole) og vurderer å jobbe med noe annet. Jeg er uten jobb nå (ringevikar).

Anonymkode: fab47...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet som medisinsk sekretær, var helsestudent. Søkte på utlyst stilling, og fikk den. Fornøyd. Jobbet fleksibelt deltid, førte timelister og det var det. 

Anonymkode: cd245...d66

Gjest KenCreek
Skrevet

Jeg var reiselivskonsulent og møkk lei. Sa opp jobben min uten å ha noe annet å gå til. Da registrerte jeg meg hos Manpower, og tok på meg en del vikaroppdrag for dem, hovedsakelig kantine, restaurant og servitøroppdrag. Jobbet for dem i tre måneder, til jeg fikk meg ny fast jobb på egen hånd. Det funket fint for meg, og var nok til at jeg holdt meg økonomisk gående til jeg kom i fast jobb igjen.

manpower funket fint for meg, men husk å undersøke alle andre vikar og rekrutteringsbyrå også. 

Skrevet

Lenge siden jeg har jobbet i Manpower men jobbet gjennom flere slike firmaer og noen har ført til fast ansettelse og andre ikke. 

Jeg har to mastere men var nyutdannet første gang. Jobbmarkedet jeg har vært en den av er det veldig vanlig å jibbe gjennom slike byråer. 

For meg ville det ikke vært noen betenkeligheter så sant jeg ikke går fra fast til midlertidig. 

Skrevet
18 timer siden, KenCreek skrev:

Jeg var reiselivskonsulent og møkk lei. Sa opp jobben min uten å ha noe annet å gå til. Da registrerte jeg meg hos Manpower, og tok på meg en del vikaroppdrag for dem, hovedsakelig kantine, restaurant og servitøroppdrag. Jobbet for dem i tre måneder, til jeg fikk meg ny fast jobb på egen hånd. Det funket fint for meg, og var nok til at jeg holdt meg økonomisk gående til jeg kom i fast jobb igjen.

manpower funket fint for meg, men husk å undersøke alle andre vikar og rekrutteringsbyrå også. 

Hvilke jobb fikk du etterpå? Er det en annen bransje?

Skrevet

Hvordan er lønnen når man jobber via vikarbyrå? Er det mye lavere enn vanlig?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...