Gå til innhold

Dere som har hatt en sa


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg mistet forrige onsdag 

Jeg tok nye blodprøver i dag men forrige onsdag fikk jeg smertelindring magen (skikkelig stikkinger ) å blødde skikkelig , klumper osv (unnskyld detaljene ) 

til slutt kom det en klump ut som sikkert var lille ❤️

Jeg var 7 uker på vei ca 

etter denne dagen har jeg ikke blødd men kommer brunt å mørke brune klumper å litt grums ..

men ingen ting i bindet siden torsdagen ..

 

jeg lurer litt på om noen kan svare på når vi kan ha sex igjen ? Jeg vil veldig gjerne bli gravid ❤️

Det er vel ingen tvil om at dette var en sa heller ? 

Var på tul en uke før og så da ett lite hjerte som slo 😥

hun så bare en der inne så kan vel ikke ha mistet En tvilling heller(var vel akkuratt 6 uker ) 

 

takk for svar alle sammen ❤️❤️

Anonymkode: 0b161...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd to SA og begge opplevdes ganske likt det du beskriver. Du er tøff som tar det på denne måten og ‘hiver deg på hesteryggen’ igjen. Mange bagatelliserer jo ofte tidlig SA og snakker om hvor vanlig det er. De glemmer de vonde følelsene mange sitter med likevel. Oss som plutselig mistet gleden og kjærligheten over den lille spiren. Og ikke klarer å la være å tenke på det som kunne vært og blitt..

Trøst deg med at du kan bli gravid veldig fort igjen. Du kan ha sex allerede, men bør vente til blødningen er helt over pga en liten infeksjonsfare. Av samme grunn som at du ikke skal bruke tampong ifm SA. Du skriver ikke om du blør enda, men tipper du ikke gjør det siden det kunne virke som det hele skjedde raskt unna ut i fra beskrivelsen din.

Selv ble jeg gravid igjen knapt en mnd etter siste SA. Det er snart 3 år siden og nå er en ny liten spire på vei som vi krysser fingrene for🌸

Ønsker deg masse lykke til🌸

Anonymkode: 54626...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å høre! Men har hørt at det kan gå fort til ny graviditet etter SA, og at veldig mange lykkes etter den gang! Jeg mistet i uke 6, det var nå den 03.08.18 første blødningsdagen startet og har ikke fått mens etter 5 uker.

På UL fortalte de meg at det bare var å prøve igjen bare helst etter blødningen er ferdig pga infeksjoner, og at jeg hadde veldig veldig lavt HCG igjen etter spontanaborten den 06.08.18. De kunne ikke se HCG i urin men kun i blodprøven. Blødde i ca 5 dager etter sa!

Tok ny test i dag(urinprøve) og den viste svakt positiv etter hele 5 uker siden SA. Lurer på om det da allerede kan ha satt seg? Med tanke på at de ikke kunne måle HCG i urinen sist på sykehuset. Usikker på sånt her😁

EDAA0597-5048-4E14-8A7C-4A667E5843A0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Gledesspreder skrev:

Veldig trist å høre! Men har hørt at det kan gå fort til ny graviditet etter SA, og at veldig mange lykkes etter den gang! Jeg mistet i uke 6, det var nå den 03.08.18 første blødningsdagen startet og har ikke fått mens etter 5 uker.

På UL fortalte de meg at det bare var å prøve igjen bare helst etter blødningen er ferdig pga infeksjoner, og at jeg hadde veldig veldig lavt HCG igjen etter spontanaborten den 06.08.18. De kunne ikke se HCG i urin men kun i blodprøven. Blødde i ca 5 dager etter sa!

Tok ny test i dag(urinprøve) og den viste svakt positiv etter hele 5 uker siden SA. Lurer på om det da allerede kan ha satt seg? Med tanke på at de ikke kunne måle HCG i urinen sist på sykehuset. Usikker på sånt her😁

EDAA0597-5048-4E14-8A7C-4A667E5843A0.jpeg

Den testen der ser veldig positiv ut ja😊❤️

Anonymkode: 54626...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Gledesspreder skrev:

Veldig trist å høre! Men har hørt at det kan gå fort til ny graviditet etter SA, og at veldig mange lykkes etter den gang! Jeg mistet i uke 6, det var nå den 03.08.18 første blødningsdagen startet og har ikke fått mens etter 5 uker.

På UL fortalte de meg at det bare var å prøve igjen bare helst etter blødningen er ferdig pga infeksjoner, og at jeg hadde veldig veldig lavt HCG igjen etter spontanaborten den 06.08.18. De kunne ikke se HCG i urin men kun i blodprøven. Blødde i ca 5 dager etter sa!

Tok ny test i dag(urinprøve) og den viste svakt positiv etter hele 5 uker siden SA. Lurer på om det da allerede kan ha satt seg? Med tanke på at de ikke kunne måle HCG i urinen sist på sykehuset. Usikker på sånt her😁

EDAA0597-5048-4E14-8A7C-4A667E5843A0.jpeg

Takk for svar🙂 ja blir spennende å se, tenkte å ta en ny test innen søndag for å se om det skulle være noe stigning. Er nok en SA du hadde som meg etter hva jeg kan tenke? Hadde samme utfall som du beskriver.😥 Men har du fått ny UL etter blødning, kan selvfølgelig være en tvilling også? Jeg mistet symptomene på graviditeteten med en gang blødningene startet, var det noe du kjente også?🙂 Masse lykke til hos deg❤️ Prøv på nytt, så.sitter det som et skudd😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...