Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Jeg fikk vite i går kveld at min ex har blitt lagt inn på avrusning. Han ringte selv, men jeg fikk vite at telefonen var på høylytt, så det satt en annen der fra institusjonen som hørte på. Han ringte fra institusjonens telefon siden han ikke får lov til å ha tilgang til egen telefon eller internett. Jeg må beklageligvis si at jeg ikke ble overrasket. Han har slitt før, vært ren i flere år. Han sliter også psykisk. Men så havnet han da utpå igjen. Vi har ikke hatt mye kontakt de siste årene, lang historie bak, min psykolog mener at minst mulig kontakt er best. Han er svært manipulerende. Jeg sliter litt med hvor mye kontakt jeg skal ha med han nå. Jeg vil selvsagt hjelpe og støtte han (ikke besøke eller se han), men... Men jeg frykter kaoset som kan komme hvis jeg involverer meg for mye. Anonymkode: 9e5d1...730
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Hvis du frykter kaoset som kan involvere deg hvorfor ha kontakt med han da? Er dere venner liksom? Siden han kontakter deg? Anonymkode: bffa1...e81
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis du frykter kaoset som kan involvere deg hvorfor ha kontakt med han da? Er dere venner liksom? Siden han kontakter deg? Anonymkode: bffa1...e81 Ja, vi er venner. Bruddet var stygt en periode, men vi forble venner. Anonymkode: 9e5d1...730
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Er det barn involvert? Anonymkode: b9526...589
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er det barn involvert? Anonymkode: b9526...589 Nei. Anonymkode: 9e5d1...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå