Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Hei! Jeg ser at det er mange som spør om det samme, men jeg prøver meg allikavel. Jeg og min partner har prøvd en stund, og jeg kjenner kroppen min godt. Jeg er uggen/kvalm, svimmel, følsom og trøtt om dagene.. det har jeg vært i halvannen uke, hvis ikke mer. Kroppen gir meg en rar følelse, som det er vanskelig å sette ord på. Underlivet gir meg en «stapp mett»/«tung stein»-følelse i nedre del av magen. Jeg har tenkt tanken om at jeg kan være gravid.. Jeg forventer menstruasjon om 4 dager. Min menstruasjon pleier normaltsett å være noe uregelmessig. Jeg tok derfor en test idag morges, som viste negativt svar. Jeg brukte en test fra RSFU- tidlig test. Det er mange som har fått positivt svar både før og etter forventet menstruasjon. Jeg vil derfor bare høre om det er flere i samme situasjon, som føler seg litt underlig og rar med samme symptomer? Og som har fått positiv test noen dager etter, eller etter forventet menstruasjon? Setter pris på alles svar :-). Takk på forhånd! Anonymkode: 64080...952
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Vent 1 uke og ta en ny du. Enten kommer mensen eller ikke. Spiller liten rolle om du ikke vet om graviditet før om en uke eller 2, også om du ønsker abort. Anonymkode: 8b702...0d2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Jeg hadde symtomer ganske tidig nå i siste svangerskap. Med kvalme og uggen i kroppen samt veldig trøtt, dette var omtrent 3 dager før forventet mens. Jeg testet ikke positiv før flere dager etter forventet mens. Så begynte jeg å få murringer i magen😊. Så det er håp. Du får teste deg igjen om et par dager. Noen bruker litt lenger tid på å produsere hormonet hcg, som gir utslag på tester. Lykke til 😁🤞 Anonymkode: 42f01...dba
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Med begge mine merket jeg en uke før mens at noe ikke var som det pleide. Alle symptomene på mens kom en uke for tidlig og KRAFTIG. Murring i mage og i rygg, kviser og ømme pupper osv. Dette var så veldig uvanlig at jeg testet, men fikk negativ. Var først to dager etter IKM at jeg fikk positiv. Anonymkode: b2337...ed3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Tidlig å få symptomer. Kan være annet enn graviditet, kan også være at man kjenner litt ekstra godt etter, når man har prøvd lenge. Vent 4-7 dager og ta en ny test. Nytter dessverre ikke å være utålmodig 😉 Anonymkode: 4185f...78e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Mulig du bør få sjekket jern dersom du føler deg trøtt og svimmel? Anonymkode: 6b71c...13e
Krihomema Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 Tusen takk for svar! Jeg skal ikke ta abort, om jeg er gravid :-). Vi ønsker oss barn, men har bare ikke tenkt så mye på det enda! Det var fine svar, som jeg håpet på! Vi føler det samme med kroppen,og tenker det samme :-). Jeg venter da til forventet menstruasjon, og ser hvordan det da ligger an. Jeg er ikke utålmodig, og stresser meg ikke opp, så har god tid! 🙂
Krihomema Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig du bør få sjekket jern dersom du føler deg trøtt og svimmel? Anonymkode: 6b71c...13e Ja, det kan jo hende. Jeg har hatt jernmangel før, og det merkes jo godt på kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå