Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Eller er det helt feil? Har mørkt hår, blå øyne og er veldig «kald» Anonymkode: 9be90...553
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Jeg kan ikke. Er kald-blond, blå øyne og rosatoner i huden. Blir helt gusten når jeg får noe orker til ansiktet, dessverre. Anonymkode: 0c0aa...9a5
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Vanskelig å si.... selv er jeg mørk blond/lys brun, har brune øyne og god hud. Elsker oker, men har bare innsett at det virkelig ikke er en farge som er god til meg.... heldigvis andre farger jeg er fin i da Anonymkode: 008ee...d38
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Det er vel ikke en farge for vinterpaletten, men har sett folk med din fargesetting som kan bruke den. Du får nesten bare prøve og se om du finner en nyanse som passer. Ser det er veldig mye oker i høst. Jeg er høsttype, men kan ikke bruke oker. Brune øyne og hår. Mens en av døtrene mine kan, hun er også høst men mørkblond med grønnlige øyne. Har annen og mørkere hudtone enn meg. Anonymkode: 747d9...a57
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Som flere andre sier, du må prøve deg frem. I teorien bør jeg kle oker, men nei, ser ut som et lik når jeg får det nær ansiktet. Anonymkode: 53746...50b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 Jeg er kald, men blond. Jeg kler ikke oker. Jeg har aldri likt den fargen på klær heller, helt til datteren min kjøpte det - hun så helt nydelig ut i oker gult. (Men hun har varmere toner enn meg) Anonymkode: 72b34...be6
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 Oker er vanligvis helt feil på meg, blir helt fargeløs og fønn kjedelig. MEN så fant jeg plutselig en lit grov strikkegenser som er helt knall. Så selv om en ting ikke passer kan en annen gjøre det. Anonymkode: 5ef6a...5ed
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 Litt på siden kanskje, men hvordan vet dere hvilken «årstid» dere er? Anonymkode: fbc42...b33
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #10 Skrevet 3. september 2018 Du kan Google color analysis... Pinterest har også mange tavler om dette. Teorien går ut på at alle har enten varm eller kald grunntone i huden. Sommer og vinter er kalde sesonger, og kler best kalde farger. Mens høst og vår er varm. Med tiden er de fire årstidene delt opp i 3 underkategorier. Går ikke an å følge slavisk, men det er greit å ha en viss ide om hvilke farger man kler best. Gjør det enklere å bruke farger... Anonymkode: 747d9...a57
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #11 Skrevet 3. september 2018 Kan heller Google Seasonal color analysis... Anonymkode: 747d9...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå