Gå til innhold

Kraftige blødninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enormt kraftige blødninger når jeg har menstruasjonen. Jeg må bruke bind samt to tamponger på en gang. Utrolig slitsomt. Våkner opp på natten i et blodbad med blod nedover bena og på sengetøyet. (Nærmer meg overgangsalderen.) 

Finnes der noen slags kjempebind, digre tamponger eller"bleier" jeg kan få kjøpt på apoteket? Det er så slitsomt med alt sengetøyet som blir fullt av blod.... Blir veldig glad for hjelp. 

Anonymkode: 2c8d8...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes et medikament,  Cyclokapron, som kan hjelpe. Om du er ferdig med barn kan det også gjøres et enkelt inngrep hvor man svir slimhinner i livmoren med laser. Det har god effekt på de fleste.

Anonymkode: 80fba...c0f

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har enormt kraftige blødninger når jeg har menstruasjonen. Jeg må bruke bind samt to tamponger på en gang. Utrolig slitsomt. Våkner opp på natten i et blodbad med blod nedover bena og på sengetøyet. (Nærmer meg overgangsalderen.) 

Finnes der noen slags kjempebind, digre tamponger eller"bleier" jeg kan få kjøpt på apoteket? Det er så slitsomt med alt sengetøyet som blir fullt av blod.... Blir veldig glad for hjelp. 

Ja. De har masse forskjellig på apoteket

blør man mer når man nærmer seg overgangsalderen?

Anonymkode: c8ebf...17b

Skrevet

Ja, mange kvinner gjør det. Det er veldig problematisk også på jobb, for det er akkurat som om flere dagers menstruasjon kommer ut på en gang. Og så står man der på jobb, og må stikke av på do...

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes et medikament,  Cyclokapron, som kan hjelpe. Om du er ferdig med barn kan det også gjøres et enkelt inngrep hvor man svir slimhinner i livmoren med laser. Det har god effekt på de fleste.

Takk for tipset. Det har jeg aldri hørt om før. Skal høre med legen min. 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svir av med laser? Fortell mer om det, det kunne vært noe for meg. 

Anonymkode: c352e...323

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...