Gå til innhold

utenlands lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et familiemedlem som er gift med en utenlandsk dame. De har vært gift i ca 18 år, har barn og bor i Norge. Nå er saken den at damen har vært utenlands- i hjemlandet sitt mer eller mindre de siste par årener. Jeg tror det er sykdom i familie der, uten at jeg har turt å spørre av hensyn til barna som er store, og nok synes det er litt sårt at mamma ikke er hjemme
En onkel av meg fortalte her forleden at nå er hun nødt til å komme hjem, ellers mister hun det norske statsborgerskapet sitt, er det riktig?

Anonymkode: 015c9...7bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har et familiemedlem som er gift med en utenlandsk dame. De har vært gift i ca 18 år, har barn og bor i Norge. Nå er saken den at damen har vært utenlands- i hjemlandet sitt mer eller mindre de siste par årener. Jeg tror det er sykdom i familie der, uten at jeg har turt å spørre av hensyn til barna som er store, og nok synes det er litt sårt at mamma ikke er hjemme
En onkel av meg fortalte her forleden at nå er hun nødt til å komme hjem, ellers mister hun det norske statsborgerskapet sitt, er det riktig?

Ikke statsborherskapet, medlemskapet i folketrygden.

Anonymkode: ee426...429

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ok. Takk :) Tror for øvrig hun har vært borte minst 11 av de siste 12 månedene.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig :) Leste statsborgerskap men tenkte på folketrygden. 

Anonymkode: 776d5...aeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...