Gå til innhold

Er det bekkenplager uten antydning til det tidligere sv.skap?


emma246

Anbefalte innlegg

Plutselig nå i helga har jeg fått så veldig vondt i lysken (?) og litt på innsiden av låra. Veldig ømt/verker akkurat på yttersiden av ytre kjønnlepper på en måte, eller der beinet møter underlivet. På begge sider. Kjennes litt ømt ut i ytre kjønnslepper og. Ikke sårt på noe vis. 

Leste litt om bekkenløsning men har ikke vondt foran på skambeinet. Gjør også vondt å bruke bekkenmuskulaturen når jeg skal tisse. Blir verre av å sitte og stå og gå. Helt gåen etter litt lett husarbeid nå og verker selvom jeg ligger (men liggende er minst vondt). 

Kan det være begynnende bekkenplager eller er det noe annet? Synes det er rart det kommer så brått og jeg har aldri vært plaget med bekkenet tidligere svangerskap eller tidligere i dette. Er 18 uker i mitt tredje svangerskap (10 år siden sist sv.skap).

Noen som har opplevd liknende eller har tanker om hva det kan være/ hva jeg bør gjøre? Tenker jo at om det fortsetter mange dager bør jeg ringe lege/jordmor, men må vente litt føler jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyskesmerter kommer også ofte fra hofta. Kan feks være en bekkenlåsning. Hadde funnet meg en kiropraktor med litt peiling på bekken :) (feks Ullevål kiropraktor klinikk i Oslo, bekken O barn i bærum osv)

Anonymkode: a8d0a...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Bor litt unna Oslo, men fortsetter dette er det verdt kjøreturen.. Kanskje jordmor/lege vet om noen nærmere.. Kan hende det kan komme fra hofta ja.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, emma246 skrev:

Tusen takk for tips! Bor litt unna Oslo, men fortsetter dette er det verdt kjøreturen.. Kanskje jordmor/lege vet om noen nærmere.. Kan hende det kan komme fra hofta ja.. 

Nå vet ikke jeg viljen retning du bor, men kan tipse om en i drammen også hvis det er nermere :) 

Men ja, Jm vet sikkert om noen også :) 

Anonymkode: a8d0a...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå vet ikke jeg viljen retning du bor, men kan tipse om en i drammen også hvis det er nermere :) 

Men ja, Jm vet sikkert om noen også :) 

Anonymkode: a8d0a...c7f

Ja, bor nærmere Drammen, bare 30 min hjemmefra og 15 min fra jobb!😊👍🏻 Har du et navn på den i Drammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...