Gå til innhold

Er det noen du savner her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 3.9.2018 den 12.43, sug lut skrev:

Og nå kom jeg på nicket jeg savner: @Frenzia

Enig! Og Mentha savner jeg! Savner hele gamle krangle. De er her enda, men på lukket forum stemmer ikke det?

jeg har baby og mann (aldri hatt begge flere samtidig før) og du verden så mye tid det tar.  Er på DIB på do, men er sjeldent alene der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Juliea ruger skrev:

Enig! Og Mentha savner jeg! Savner hele gamle krangle. De er her enda, men på lukket forum stemmer ikke det?

jeg har baby og mann (aldri hatt begge flere samtidig før) og du verden så mye tid det tar.  Er på DIB på do, men er sjeldent alene der.

Finnes det lukkede forum her inne?

Anonymkode: d34bc...69c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gjør det ikke det da? Jeg er ikke med, men om du betaler? Var iallefal et tema og en greie noen år tilbake

Skrevet
Akkurat nå, Juliea ruger skrev:

Gjør det ikke det da? Jeg er ikke med, men om du betaler? Var iallefal et tema og en greie noen år tilbake

Når du sier det, så har jeg vel hørt om noe sånt ja. Hadde helt glemt det.

Skrevet

Hvor er det blitt av pashla? Hun var her for litt siden, etter et lengre fravær, men nå er hun borte igjen. 

Anonymkode: 736cb...a1b

Skrevet

Pila ❤️❤️❤️❤️

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det finnes. Alle på gamle krangle gikk over på lukket forum, og jeg tror de holder på der fortsatt.

Anonymkode: e98bb...ce2

Skrevet
På 3.9.2018 den 8.25, sug lut skrev:

...OG spyr EDDER... Dette er hverken edder eller galle, men skal du først lufte hatet og mindreverdighetsfølelsen din i hvert innlegg får du i det minste lære deg å skrive.

Hvor i all verden klarte du å finne hat og mindreverdighetsfølelse i det svaret? 

Om det er noen som gir inntrykk av å ha mindreverdighetsfølelse, så er det vel du, der du til stadighet vrenger av deg arrogante drittkommentarer.

Anonymkode: d3122...d7c

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er det blitt av pashla? Hun var her for litt siden, etter et lengre fravær, men nå er hun borte igjen. 

Anonymkode: 736cb...a1b

Det var et godt spørsmål ... og hva med Kira?? 🤔

Skrevet

Så koselig å se at noen fortsatt husker meg :) Jeg er her nesten aldri lenger, bare noen få ganger i året når jeg plutselig får ånden over meg. Fordi barna mine er blitt så store og jeg etter hvert ble litt for lett å kjenne igjen, har jeg valgt å bytte bruker og dermed også nick. Jeg har med årene blitt litt klokere og forstått at det ikke var så greit å dele så mye rundt barna som det jeg nok gjorde. Nå anonymiserer jeg veldig de få gangene jeg skriver noe her. Nettvett var rett og slett ikke et begrep slil som nå den gang jeg ble mamma for første gang for snart 16 år siden.

Selv har jeg flere jeg husker godt fra min aktive tid her inne. Håper alle har det bra :)

Alva♂️♂️♂️♀️

Anonymkode: cd511...258

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så koselig å se at noen fortsatt husker meg :) Jeg er her nesten aldri lenger, bare noen få ganger i året når jeg plutselig får ånden over meg. Fordi barna mine er blitt så store og jeg etter hvert ble litt for lett å kjenne igjen, har jeg valgt å bytte bruker og dermed også nick. Jeg har med årene blitt litt klokere og forstått at det ikke var så greit å dele så mye rundt barna som det jeg nok gjorde. Nå anonymiserer jeg veldig de få gangene jeg skriver noe her. Nettvett var rett og slett ikke et begrep slil som nå den gang jeg ble mamma for første gang for snart 16 år siden.

Selv har jeg flere jeg husker godt fra min aktive tid her inne. Håper alle har det bra :)

Alva♂️♂️♂️♀️

Hyggelig å se deg her, selv i forkledning.

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alva♂️♂️♂️♀️

Kjekt at du framleis kikar innom 😊

Skrevet

Jeab ❤️ (men vi har kontakt i den virkelige verden, da).

Skrevet
5 minutter siden, sug lut skrev:

Hyggelig å se deg her, selv i forkledning.

Takk for det :) Du er en av dem jeg husker godt ;) Skulle gjerne fortsatt med mitt gamle nick, men kombinasjonen tre gutter og en jente og litt andre ting, ble for enkelt å kjenne igjen. Greit nok når man diskuterer konsistens på babyavføring, not do much når man lurer på hvordan man skal håndtere tenåringer 😂

Skrevet
7 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Kjekt at du framleis kikar innom 😊

Klarer liksom ikke helt å løsrive meg, selv om det nå gjerne går mange måneder og vel så det mellom hver gang. Var jo her jeg hang i flere år da barna var små og jeg kjedet meg litt ;)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Klarer liksom ikke helt å løsrive meg, selv om det nå gjerne går mange måneder og vel så det mellom hver gang. Var jo her jeg hang i flere år da barna var små og jeg kjedet meg litt ;)

Det blir mindre med åra her også, mest av alt fordi det blir mindre tid. Men framleis kjekt når eg loggar på.

Skrevet
På 3. september 2018 den 8.25, sug lut skrev:

...OG spyr EDDER... Dette er hverken edder eller galle, men skal du først lufte hatet og mindreverdighetsfølelsen din i hvert innlegg får du i det minste lære deg å skrive.

Sug lut og piss me off at your peril.

Det er vel både edder og galle du spyr ut; og du "signerer" jo med det?  

Skrevet

Eva Blaum: er hun savnet, eller er hun aktiv?

Skrevet

Trist at ingen savner meg =/

Anonymkode: 45252...e3e

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alva♂️♂️♂️♀️

Så hyggelig at du enda er her 😊

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Trist at ingen savner meg =/

Det kan det godt hende noen gjør, men det jeg merker er at brukernavn glemmes fort, mye fortere enn hva de bidro med.

Anonymkode: dc8d4...89a

Skrevet

Savner Pashla. Ser hun har vært innom en sjelden gang, men ikke med samme gnisten som før. Tired mamma, er det også lite å se til.

Anonymkode: 762b7...bef

Skrevet

48 svar, 967 visninger. La oss si at ingen vil savne alle de dølle gratispassasjerene her inne, i hvert fall.

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alva♂️♂️♂️♀️

Hvis jeg husker riktig snakket vi endelig sammen da vi fikk 09 barn. Morsomt å se at du fortsatt er her.

Anonymkode: e98bb...ce2

• 3 måneder senere...
Skrevet

Kaptein-ett-eller-annet, Catlady og ei jeg ikke husker nicket til... Frøken-noe? 

Ellers Pashla, vicky pollard, og sint naken biltyv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...