Gå til innhold

Hjem for vanskeligstilte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe sted i østlandsområdet hvor man kan sende vanskeligstilte unge? ( Nei det er ikke min unge). Vet det fantes før i tiden, men finnes det fremdeles? 

Anonymkode: b7690...ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskeligstilte? 

Vet du egentlig hva det betyr?

Anonymkode: cc5cb...6d5

Skrevet

Mener du barnevernsinstitusjoner, ja, det finnes. 

Anonymkode: ea4dd...117

Skrevet

Ja det finnes. En i mitt ene barn klasse har flyttet til det nå i sommer. I nærheten av Tønsberg mener jeg min datter sa. 

Anonymkode: ab56c...f8a

Skrevet

Men jeg tenker de som ikke klarer å oppføre seg normalt, typisk ADHD, Aspergers osv... Blir de på barnevernsinstitusjon når foreldrene ikke klarer å håndtere de selv? Resten av familien fungerer fint, men de klarer ikke å irettesette, veilede, sette grenser for denne gutten. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg tenker de som ikke klarer å oppføre seg normalt, typisk ADHD, Aspergers osv... Blir de på barnevernsinstitusjon når foreldrene ikke klarer å håndtere de selv? Resten av familien fungerer fint, men de klarer ikke å irettesette, veilede, sette grenser for denne gutten. 

Jøje meg, du fremstår EKSTREMT enkel!!! 

Anonymkode: c939a...180

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jøje meg, du fremstår EKSTREMT enkel!!! 

Anonymkode: c939a...180

Hvorfor? Fordi jeg lurer på hva man kan gjøre når familien åpenbart ikke fungerer slik det er nå. Gutten har det jo ikke bra slik det er nå med null grensesetting. Hva skjer videre når han blir eldre? Tenkte det ville vært fint for han å komme til et sted hvor de har god kompetanse med slike barn/ ungdommer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...