Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Jeg Jar en mann som er alkoholiker. Vi var fra hverandre i 2 år, men besluttet for litt siden å flytte sammen igjen. Bruddet hadde ingenting med alkohol å gjøre. Nå ser jeg at han drikker hyppigere enn jeg personlig er komfortabel med. Dvs hver helg. Han smugdrikker ofte. ( så langt bare i helgene ) Det blir aldri konflikt eller ufred når han drikker. Heller tverr i mot. Han har nok dårlig samvittighet og overkompenserer med å være ekstra snill og hjelpsom. Ungene vet ikke at han drikker. Hvis han bikker over mer en «litt brisen» holder han seg unna til etter leggetid. Hva hadde du gjort? Burde jeg flytte? Anonymkode: 71c6c...c0e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Du vet at han smugdrikker og ungene vet det garantert. Første bud vil jeg si er å ta opp dette med ham og si at han har utviklet et drikkeproblem som han må gjøre noe med. Anonymkode: 92e3d...428
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Ungene vet garantert mer en du tror. Spør barn av tidligere alkoholikere hvordan det var...usikkerheten, angsen som setter seg i kroppen og man tar med seg i voksen alder. (nei, det trenger ikke å være vold, men alkohol gjør han "anderledes" og det oppleves utrygt for et barn). DET burde være motivasjonen din, og hans. Han trenger hjelp Anonymkode: 8a9b7...331
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 Jeg er barn av et barn som hadde en far som var alkoholiker, altså min morfar. Han drakk seg ihjel leke før jeg ble født, men likevel har min barndom blitt påvirket. Så naivt å tro at barna ikke vet om dette eller føler noe om det. Anonymkode: 800e3...7c6
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Flytt, barn fortjener å ikke bo sammen med en alkoholiker, for de vet garantert at noe ikke er riktig. Anonymkode: 959ac...970
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 FLYTT!!! Anonymkode: b5b77...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå