Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Håper på noen god tips til å gå ned ca 5 kg. Anonymkode: 44564...d7b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Ett måltid om dagen. Anonymkode: 22cd5...cc1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Spis mindre posjoner med mat. Ikke start med mye mindre, men litt og litt mindre til du finner riktig mengde som gjør deg mett, men ikke veldig mett. Samtidig må det være nok til at du ikke blir fort sulten, for da begynner du å småspise imellom. De fleste spiser større posjoner enn de bør, så mink den gradvis. Beveg deg også mer hver dag, ta trappen istede for rulletrappen osv. Små grep som hjelper på uten at du må omstille livet ditt til slanking. Anonymkode: 2acb2...469
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Spis mindre porsjoner, mer salat og grønnsaker, magre og rene produkter av kjøtt og fisk, mindre mengder sauser og fete meieriprodukter, mer fra sunne fettkilder som avokado, nøtter, og gunstig olje. Minimalt med sukker og hvetemel. Ikke drikk kalorier. Anonymkode: eb97d...30c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Takker for tips. Starter mandag her. Anonymkode: 44564...d7b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 Tell kalorier. Gått ned tolv nå. Ingen trening, bare ligger på anbefalt kaloribehov. Anonymkode: b7659...7c9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #7 Skrevet 2. september 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Tell kalorier. Gått ned tolv nå. Ingen trening, bare ligger på anbefalt kaloribehov. Anonymkode: b7659...7c9 Takk for tips. Hva ligger du på? Anonymkode: 44564...d7b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #8 Skrevet 2. september 2018 Spis mindre en du forbrenner. Er ikke verre Anonymkode: 61829...44b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #9 Skrevet 2. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips. Hva ligger du på? Anonymkode: 44564...d7b Bruker lifesum. Fikk anbefalt 1735 kalorier ut fra alder og høyde. Gratis å bruke den enkle versjonen. I tillegg kan du logge mosjon slik at du får mer kalorier å bruke. I går gikk vi to timer i skogen. Det redda lørdagskosen. Jeg har ikke kuttet ut snop, men har jeg brukt alle kalorier så spiser jeg ikke. I helger går vi mye med ungene, det blir fort noen hundre kalorier ekstra. Hadde jeg trent hadde det jo blitt enda mer. Du kan også skanne strekkoder på matvarer, lett å logge mat da. Viktigste for meg er å gjøre en endring jeg kan leve med, derfor spiser jeg vanlig mat. Gjort noen endringer da, kjøper litt lettprodukter og kjøper «sunn» snacks. 70% mindre fett potetgullet fra kims synes jeg er godt. Jeg bare veier opp det jeg skal spise. Anonymkode: b7659...7c9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #10 Skrevet 2. september 2018 Kutt ut sukker. Anonymkode: c6a47...ef1
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #11 Skrevet 2. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Bruker lifesum. Fikk anbefalt 1735 kalorier ut fra alder og høyde. Gratis å bruke den enkle versjonen. I tillegg kan du logge mosjon slik at du får mer kalorier å bruke. I går gikk vi to timer i skogen. Det redda lørdagskosen. Jeg har ikke kuttet ut snop, men har jeg brukt alle kalorier så spiser jeg ikke. I helger går vi mye med ungene, det blir fort noen hundre kalorier ekstra. Hadde jeg trent hadde det jo blitt enda mer. Du kan også skanne strekkoder på matvarer, lett å logge mat da. Viktigste for meg er å gjøre en endring jeg kan leve med, derfor spiser jeg vanlig mat. Gjort noen endringer da, kjøper litt lettprodukter og kjøper «sunn» snacks. 70% mindre fett potetgullet fra kims synes jeg er godt. Jeg bare veier opp det jeg skal spise. Anonymkode: b7659...7c9 Takk for tips. Har hørt om Lifesum. Kanskje jeg skal prøve den ut. 😊 Anonymkode: 44564...d7b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #12 Skrevet 2. september 2018 Stress, mye å gjøre på jobb og mye overtid. Har gått ned 6 kilo på kort tid Anonymkode: 355c8...b5f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #13 Skrevet 2. september 2018 Gått ned 8 kg på 5 uker... 2 egg eller 1 brødskive til frokost 1 skyr uten sukker og fett til lunsj LITEN posjon middag, omtrent som en litt stor knyttneve med masse salat til kun drikke mer eller mindre uten kcal. på lørdager unner jeg meg en liten skål popcorn eller 1,5 pakke forskjellig dent. Av og til en nutrilett sjokoladebar. Anonymkode: abe79...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå