Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Hvordan merket du at noe var galt? Jeg er så fryktelig stiv i ryggen, hofte og bekken, skuldre og nakke. Ved bevegelse er jeg ganske ok, men hvis jeg sitter i ro i fem minutter, stivner jeg helt. Kan jeg ha bekhterevs...? Anonymkode: 5d674...d5a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Jeg hadde så vondt at jeg ikke greide å gå eller spise mat. Nakken var så vond at det var vondt å tygge mat. Gikk ned 10 kg og var allerede undervektig. Stivheten konner når brusken er spist opp. Før det er det årevis med smertefull betennelse som gjør vondt. Anonymkode: 9f177...852
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde så vondt at jeg ikke greide å gå eller spise mat. Nakken var så vond at det var vondt å tygge mat. Gikk ned 10 kg og var allerede undervektig. Stivheten konner når brusken er spist opp. Før det er det årevis med smertefull betennelse som gjør vondt. Anonymkode: 9f177...852 Uff. Det hørtes helt j... ut. Får du medisiner nå? Fungerer du i hverdagen? Håper du har det bra. Da er det kanskje ikke bekhterevs hos meg selv om jeg stivner til som en stokk når jeg er i ro? HI Anonymkode: 5d674...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå