Gå til innhold

Fler som har forskjellige svangerskap?


Jente933

Anbefalte innlegg

Jeg venter mitt andre barn. Første svangeskapet ble jeg skikkelig dårlig i uke 7-8 å det varte ut hele 1 trimester. Men andre svangeskapet nå har jeg vært små kvalm, men ikke mye. Ikke har jeg kasta opp. har ømme bryster og skikkelig trøtt hele tiden.  Hvordan var deres svangerskap med andre mann? Var det forskjellig? 

Endret av Jente933
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Første svangerskap var jeg ekstrem kvalm! I andre var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Og nå i tredje er jeg bare småkvalm i korte perioder:) De andre svangerskapssymptomene har også variert. Feks har ikke puppene vokst og blitt så ømme i de siste to svangerskapene og jeg sliter med mye mer halsbrann i dette enn de to første. Så ja, jeg kan lett bekrefte at alle svangerskap er ulike;)

Anonymkode: 17758...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så kvalm i mitt første svangerskap at jeg ikke klarte å stå på beina og ikke fikk i meg mat eller drikke. Det ente nesten med sykehuset.. så jeg tenker at jeg må bare nyte det og være glad for at jeg ikke er kvalm😊 man hører jo det "at det er et kjempe godt tegn at du er kvalm, det er et friskt tegn" men ikke hør på det.. alle svangerskap er så forskjellig 

Anonymkode: 048d4...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Jente933 skrev:

Jeg venter mitt andre barn. Første svangeskapet ble jeg skikkelig dårlig i uke 7-8 å det varte ut hele 1 trimester. Men andre svangeskapet nå har jeg vært små kvalm, men ikke mye. Ikke har jeg kasta opp. har ømme bryster og skikkelig trøtt hele tiden.  Hvordan var deres svangerskap med andre mann? Var det forskjellig? 

Jeg er gravid for 3.gang og alle vært forskjellige men sliter med  brekninger og kvalme, ømme bryst, halsbrann, forstoppelse, stikninger og veldig lotionaktig utflod(beklager detaljer) og vondt nedi bekken da jeg har bekkenløsning før og iler nedover bena. Usikker på om jeg er 6,7uker.. Er også ganske oppblåst så føler jeg ser ut som 4 mnd på vei vet du. Litt vanskelig å skjule akkurat🙄Mye trøtt også.. Du da? 

Vet ikke om du syns det var rett og svare på denne tråden men hadde vært godt å skrevet med noen da jeg nettopp har meldt meg inn her.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Eva1982 skrev:

Jeg er gravid for 3.gang og alle vært forskjellige men sliter med  brekninger og kvalme, ømme bryst, halsbrann, forstoppelse, stikninger og veldig lotionaktig utflod(beklager detaljer) og vondt nedi bekken da jeg har bekkenløsning før og iler nedover bena. Usikker på om jeg er 6,7uker.. Er også ganske oppblåst så føler jeg ser ut som 4 mnd på vei vet du. Litt vanskelig å skjule akkurat🙄Mye trøtt også.. Du da? 

Vet ikke om du syns det var rett og svare på denne tråden men hadde vært godt å skrevet med noen da jeg nettopp har meldt meg inn her.. 

Legge merke til at det er ikke alt jeg vil ha lenger, springer på do hele tiden føler jeg, ømme bryster, oppblåst mage, sliter med utflod 😂👍 jeg er kjempe trøtt om dagen jeg vil egentlig bare sove😓  jeg for omtrent ikke på meg buksene lenger.. har hørt at magen kan komme fortere å forsetter det sånn så blir jeg snart gjennomskuet at jeg er gravid.🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jente933 skrev:

Legge merke til at det er ikke alt jeg vil ha lenger, springer på do hele tiden føler jeg, ømme bryster, oppblåst mage, sliter med utflod 😂👍 jeg er kjempe trøtt om dagen jeg vil egentlig bare sove😓  jeg for omtrent ikke på meg buksene lenger.. har hørt at magen kan komme fortere å forsetter det sånn så blir jeg snart gjennomskuet at jeg er gravid.🙈

Hehe😊 Ja godt vi er litt i samme båt da, selv om båten går som den går🙄😊 Tenkte oss på kino og se Skjelvet men er bare helt gåen, og føler jeg skuffer mannen, så jeg begynte jo å gråte😥 Han har adhd så føler han tror jeg kan klare å følge med i svingene men er også utrolig trøtt og vil helst bare sove, men kan ikke det heller🙇... Løper i ett på do ja.. Føler du mye stikninger? Ja her vil jeg helst være hjemme og gå i joggebukser og holde meg unna dongeribukse 👍 Har du fått mye cravings? Ja den utfloden kunne en jo brukt som bodylotion 😬👎 Hehe.. Æsj.. 

Men vi ser vel bare sånn ut til vi er rundt 3mnd? Er 12 år siden siste jenta mi ble født, og en gutt på 14 med en annen så dette blir jo hans første😊😁 Er 35,så nå blir det siste atpåklatt da😊 Er du mye kvalm? Tusen takk for svar 😊 Var hyggelig👍🙋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en del stikninger. Jeg ser jo ut som jeg er 3 mnd på vei, jeg føler jo ikke at jeg har noe gravid mage, men bare feigt egentlig.😂 jeg er ikke kvalm i det hele tatt så jeg bør vel kanskje bare nyte det? Men den trøttheten tar meg veldig den er fryktelig slitsom 😓 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

De to første helt like. Magen var rundt med første og stor. Med andre var den spiss og høy. (to gutter) 

Nå med nr 3 har jeg hatt hetetokter som kan vare minutter til ett par timer hver dag siden 4 dager før ikm. Ellers helt likt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Samme mann, 3 år mellom, samme kjønn, vidt forskjellige svangerskap.

Første: ømme bryster ved ikm, kvalmen ble ekstrem og døgnet rundt fra uke 5 til uke 15, spydde noen uker etter det også. Frøs mye i starten og slet med å få i meg mat og i det hele tatt fungere og leve, fordi jeg var så dårlig.

Andre: ingen symptomer første 10 uker. Følte jeg fikk mensen flere ganger, men blødningene som kom var veldig små. Flere blødninger mellom uke 4 og 10. Spydde 1-2 ganger i uka fra uke 10 til 20, men var kun kvalm noen timer hver ettermiddag. Et mye lettere svangerskap.

Anonymkode: 1e4a0...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...