Gå til innhold

Jeg har møtt en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg en gang kjente for 20 år siden. Den gang var det fyrverkeri og sommerfugler og alt på en gang. Jeg var så forelsket, og han, men det var ikke meningen at det skulle bli oss. 

Så skulle tilfeldighetene ha det til at våre veier krysses igjen. Han forteller hvor lei seg han er for at det ikke ble oss, hvor vakker jeg er, hvor fin jeg er, hvor glad han var i meg.... alle de følelsene jeg hadde for 20 år var planta rett tilbake!! Det er forferdelig og godt og alt på en og samme gang! Problemet er jo at vi begge er gift. Vi har møttes et par ganger, men ikke gjort noe. Vi begge vil, men vi kan ikke... er det virkelig meningen at vi nå skal sitte på hver vår tue, eller skal vi ofre alt og gå for hverandre?? 

Anonymkode: 38c9c...6e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, siden dere begge er gift er det nok meningen.. du kom over han for 20 år siden, du klarer det nok en gang til, hvis du vil!

Anonymkode: 02522...39a

Skrevet

Oh lord. Det er så mange romantikere her inne. Hva feiler det dere? Du tror virkelig ikke at livet ditt blir slik din fantasiverden er nå dersom du satser på denne mannen?

Anonymkode: 501f3...94a

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oh lord. Det er så mange romantikere her inne. Hva feiler det dere? Du tror virkelig ikke at livet ditt blir slik din fantasiverden er nå dersom du satser på denne mannen?

Anonymkode: 501f3...94a

Selvsagt ikke! Men det er så frustrende å føle det jeg føler nå! Ekteskapet mitt er ræva, men jeg blir pga barna. Så sånn sett kan (og bør) jeg gå, uavhengig av denne mannen. Han bare ødela alle planene mine!!! Men jeg kommer ikke til å gå, ikke nå. Men herlighet så deilig det er å føle forelskelse igjen!! 

Skrevet

Akkurat dette skjedde meg.

Vi måtte bryte kontakten.. dont go there

Anonymkode: 6f40d...19c

Skrevet

Hvis ekteskapet ditt er ræva, så gå!

Hvis ekteskapet hans også er dårlig, så går nok han fra sin kone.

Det KAN gå bra, men vær forberedt på at det ikke nødvendigvis blir enkelt. 

Anonymkode: 095fc...5a1

Skrevet

Jeg kan ikke gå. Det er for mange involverte. For hans del har han kun kona, ikke barn. Men likevel.... jeg gikk fra Eksen til fordel for han jeg er gift med nå, men det var et voldelig forhold så da måtte jeg gå. Ååååå hvorfor dukker sånne folk opp og ødelegger??? Nei, jeg får nok bare la det ligge.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...