Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Ikke på menn, vist du kunne valgt din egen kropp, hvordan skulle den sett ut? Muskuløs, timeglass, osv ☺️ Anonymkode: 79d37...e8c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Jeg har allerede den kroppen jeg vil ha, så ikke noen drømmer her. Jeg er høy og slank. Jeg har store pupper og fin sprettrumpe. Brun i huden nå etter sommeren. Jeg er fornøyd med det jeg har og det håper jeg de fleste andre kvinner er også. Anonymkode: 0cafb...80b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 For to år siden veide jeg 52 kg og hadde markerte muskler. Jeg skal tilbake til den vekta! Anonymkode: feb0d...ca2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Timeglass, som jeg har. Bare at den er gjemt under en bælfeit mage🤢 Men arbeider med saken✌🏻 Anonymkode: 3c4ee...ffb
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Jeg har gått ned mye allerede, men har 5 kg igjen ca (kanskje 7). Så ville jeg fiksa litt på puppene som er ganske triste etter 2 barn og 15 kg minus... Anonymkode: a9014...aaa
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 Slik som jeg så ut før ulykken og påfølgende sykdommer. Da var jeg tynnere og uten skavanker og skeive kroppsdeler. Men man lærer heldigvis å elske seg selv , selv om man har fått en skadet kropp, så det får bli i mine drømmer Anonymkode: a6fed...191
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #7 Skrevet 2. september 2018 Jeg er ganske fornøyd, 169 cm og 66 kg, fin fasong, men har hengepupper og litt hengerumpe. Rumpen prøver jeg å trene opp, vurderer brystreduksjon fordi jeg sliter mye med nakke- og skulderplager. Anonymkode: 269a5...207
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #8 Skrevet 2. september 2018 Jeg er ikke helt fornøyd. Men kan fint leve med den kroppen jeg har. Det er vel egentlig ikke noe galt med den, men om jeg skal begynne å pirke er det mye jeg kan sette fingeren på for at den skulle vært perfekt... Er 167 høy og veier 59 kg, kunne veid to kilo mindre og gjerne hatt litt mer muskler. Større pupper og mer gylden hudfarge, hadde heller ikke gjort noe. Tør ikke ta sol med den hudtypen jeg har. Anonymkode: 732b4...c2c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #9 Skrevet 2. september 2018 Skulle gjerne hatt litt større pupper og mindre hofter, fått typisk mammakropp. Og sterkere rygg uten at det blir så markerte muskler, der bygger jeg muskler fort, men mage, rumpe og lår tar veldig lang tid. Anonymkode: 0a46d...2e8
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #10 Skrevet 2. september 2018 Jeg skulle ønske jeg var tynnere , ellers er jeg veldig glad i kroppen min. Når jeg legger på meg legger jeg på meg overalt, slik at vekten fordeles. Er nok ganske tykk nå har en bmi på 32 men jeg har allerede gått ned 9.5 kg så jeg er på rett spor:) Anonymkode: c8864...647
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #11 Skrevet 2. september 2018 Jeg har vel en ganske pen kropp.Men har skikkelig bollemus.Og små brystvorter .og redd jeg er for vid nedentil..🙄 Anonymkode: 0e8dd...de0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #12 Skrevet 2. september 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vel en ganske pen kropp.Men har skikkelig bollemus.Og små brystvorter .og redd jeg er for vid nedentil..🙄 Anonymkode: 0e8dd...de0 Små brystvorter er jo fint! Anonymkode: 732b4...c2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå