Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Jeg er student og ja dermed ha rett til student rabatt på togreiser. Dessverre har jeg ikke det, fordi jeg er over 30 år. Jeg synes at det er urettferdig at fordi jeg er over 30, men student, så kan jeg ikke få student rabatt. Jeg studerer forresten fulltid. Anonymkode: ec388...30b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Studentrabatt (i ett ord) på toget fikk jeg da til lenge etter fylte 40? Er det noe nytt at man ikke får det etter fylte 30? Det er i så fall svært urettferdig. Vet at enkelte sjåfører hos AtB i Trondheim murret litt på at jeg hadde studentbillett på bussen fra Midtbyen til Gløshaugen, Moholt og Dragvoll, men det ble med litt småmurring. Jeg studerte også fulltid, selv med grått hår. Anonymkode: 1e5de...d54
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Voksne studenter har som regel bedre økonomi enn unge voksne. Hva gjorde du i 20-årene? Anonymkode: 46798...6e9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Voksne studenter har som regel bedre økonomi enn unge voksne. Hva gjorde du i 20-årene? Anonymkode: 46798...6e9 Mange av oss studerte i 20-årene også. En del av oss begynner på ny- eller videreutdanning etter noen år (og unger) også. 😉 Anonymkode: 1e5de...d54