Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Hva kan årsaken være til at gutten min blør ganske så ofte neseblod og bare fra det ene neseboret...? Noen som vet? Anonymkode: e23f5...7a9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Antagelig har han en skjør blodåre i slimhinnen der, som går opp gang på gang, det er det vanligste. Er det plagsomt kan fastlege hendvise til ønh, og vurderes å Evt brenne av akkurat der. (Fort gjort) Anonymkode: 1599d...87b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 De siste 2månedene har jeg blødd utrolig mye neseblod fra kun ett nesebor og da har jeg aldri blødd neseblod i litt liv før og jeg er 29år. Snakka med legen min om det for 3 dager siden og han mente det kunne være lave blodcelle verdier. Så han tok noen prøver. Ta han med til legen! Anonymkode: b2e3b...32d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: De siste 2månedene har jeg blødd utrolig mye neseblod fra kun ett nesebor og da har jeg aldri blødd neseblod i litt liv før og jeg er 29år. Snakka med legen min om det for 3 dager siden og han mente det kunne være lave blodcelle verdier. Så han tok noen prøver. Ta han med til legen! Anonymkode: b2e3b...32d Lave blodcelleverdier 😂😂😂😂 hvilke blodceller? Anonymkode: fa643...e38
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: De siste 2månedene har jeg blødd utrolig mye neseblod fra kun ett nesebor og da har jeg aldri blødd neseblod i litt liv før og jeg er 29år. Snakka med legen min om det for 3 dager siden og han mente det kunne være lave blodcelle verdier. Så han tok noen prøver. Ta han med til legen! Anonymkode: b2e3b...32d Det var litt av en diagnose...😏 Anonymkode: 1599d...87b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var litt av en diagnose...😏 Anonymkode: 1599d...87b Det var ingen diagnose, det var det legen min sa til meg. Om det høres rart ut så vet ikke jeg. Oi, nei, ikke blodceller, blodplate verdier.. 🙈🙈 Min feil... Anonymkode: b2e3b...32d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 Eine jenta mi blør ofte, skal svi eine nasehålet når ho er eldre. Eine blodåra er svak og tåler lite før den brister Andre barnet mitt blødde og naseblod. Det var lave blodplate veldier og viste seg å være leukemi. Altid greit å ta ein blodprøve ved vedvarende naseblødning. Anonymkode: 9bde0...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå