Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Jeg har siden tenårene vært overvektig/slitt med fedme. Hadde BMI på over 50 på slutten. De siste 2 årene har jeg gått ned over 60 kilo. Har ca 20 kg igjen.Helsegevinsten er enorm, jeg klarer mye mer, og har fått et nytt liv. MEN....jeg vet ikke hvem jeg er lengre. Det er 30 år med overvekt og jeg er jo ikke tenåring lengre. Jeg ser ikke alltid selv at jeg er blitt mye slankere, i mitt hode er jeg fortsatt diger. Mentalt så er jeg 20 år yngre enn hva alderen min tilsier. Er midt i 40 årene men hverken oppfører meg eller føler meg slik. Noen som har vært i samme situasjon og har noen råd til å få det mentale til å henge med? Anonymkode: 12762...3f8
Nyttårs barn Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Så flink du har vært. Har ikke selv vært der, men tror så gjerne på det du sier. Viktig å huske at den ekstra vekten gjerne er et symptom på noe. Ta ekstra godt vare på deg selv nå, kanskje du kan få hjelp til ny frisyre og noen nye klær som passer til den nye kropp.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Gratulerer med stor vektnedgang 😀🙌🏾 Det mentale vil ikke alltid komme. Jeg gikk fra 110 til 56kg. Holder vekten i dag 4 år etter, og jeg føler meg fortsatt som 110 kg. Ofte jeg går i speilet, og føler meg tykk. Jeg har vurdert psykolog. Håper for din del at du finner løsningen, for det er hardt ☺️ Anonymkode: 78843...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå