Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Skal male trappegelenderet. Har kjøpt nytt hus..og trappegelenderet er mørk burgunder. Lekkert... Må jeg pusse først? Må jeg ha noe grunning? Hvilken type maling til trappegelender? (den skal for øvrig males hvit) Anonymkode: bda21...cd2
Superdolly Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Jeg er ingen ekspert, men jeg har malt og pusset opp en del her hjemme. Du må helt klart pusse først. Så grundig og nøye du bare klarer. Grunning er ikke nødvendig, men du må nok regne med minst to strøk med hvitt. Kanskje tre også, så ikke det burgunder skinner gjennom. Gå i en malingsforretning og fortell hva du skal male, så hjelper de deg med malingstype.
Optatium Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Jeg ville grunnet først også, da sitter malingen bedre. Ville valgt oljemaling eller gulvmaling, slik at du får noe som tåler en del.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Husk gulvmaling! Ellers flasser den etter ei stund Anonymkode: b7557...1af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå