Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Gutten har litt brei fot, blir fort varm og klam på føttene. Han ønsker seg nå disse støvlene da han trenger nye gummistøvler til høstens regnversdager. erfaring? Lette støvler? De må selvfølgelig tåle vann godt uten at vannet trekker inn i støvelen. vi bor på en plass hvor disse skoene ikke selges. Må derfor bestille på nett. Anonymkode: f3e33...9e3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Link: https://www.skolageret.no/produkt/dockboot-gummistovel-biler/ Anonymkode: f3e33...9e3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Datteren min har dockboots og hun liker de veldig godt. Helt vanntette er de ihvertfall. Anonymkode: 2938b...399
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Vi har prøvd og var ikke fornøyd. De var ikke tette. Vi sverger til viking thermostøvler. Eller viking Goretex vinterstøvletter, de er også ganske tette. Anonymkode: 24b28...3ea
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har prøvd og var ikke fornøyd. De var ikke tette. Vi sverger til viking thermostøvler. Eller viking Goretex vinterstøvletter, de er også ganske tette. Anonymkode: 24b28...3ea Jeg skal ha viking til vintersko. Men tenkte DOC boots til gummistøvler. Mulig de vil bli for varme da?! hi Anonymkode: f3e33...9e3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal ha viking til vintersko. Men tenkte DOC boots til gummistøvler. Mulig de vil bli for varme da?! hi Anonymkode: f3e33...9e3 Vi har hatt docboots siden ungen var fire ca. De er tette, men viktig å kjøpe den typen som har gummi helt opp i skaftet. Mye bedre med docboots enn vanlig støvler. De holder på varmen. Viking Goretex vintersko er ikke vanntette i plaskeføre. Anonymkode: e4e54...a94
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har hatt docboots siden ungen var fire ca. De er tette, men viktig å kjøpe den typen som har gummi helt opp i skaftet. Mye bedre med docboots enn vanlig støvler. De holder på varmen. Viking Goretex vintersko er ikke vanntette i plaskeføre. Anonymkode: e4e54...a94 Men på plaskeføre brukes thermostøvlene. Vanlige støvler til våte dager når det ikke er kaldt. Anonymkode: 24b28...3ea
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #8 Skrevet 1. september 2018 De har vi brukt siden begge gutta var 4 og vi elsker de! Anonymkode: ad1b5...adb
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #9 Skrevet 1. september 2018 Bruker det til min 5-åring. Anonymkode: 625cb...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå