Gå til innhold

Gamble på restplass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å dra på tur med en venninne i november, trenger litt fri og sol. Har aldri vært på charter før, så jeg er litt usikker på hva som er lurt. Gambler jeg på restplass, eller bestiller jeg noe nå? 

Spiller ingen rolle hvor vi havner bare det er ok temperatur, og er litt fleksibel på når jeg tar ut ferie. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror egentlig at dere fint kan satse på restplass, siden det ikke er noe skoleferier eller er en typisk mnd hvor folk tar ut ferie 🍹😎

Skrevet
13 minutter siden, 3 i april skrev:

Tror egentlig at dere fint kan satse på restplass, siden det ikke er noe skoleferier eller er en typisk mnd hvor folk tar ut ferie 🍹😎

Takk! Ja, det var det jeg og tenkte, men blir så redd for å ikke finne noe 😬

Skrevet
1 time siden, Leverpostei skrev:

Takk! Ja, det var det jeg og tenkte, men blir så redd for å ikke finne noe 😬

Tro meg, de går ikke tom for sydenturer 😉 Gå inn på restplass.no og skriv «Syden» i søkefeltet hvor det står «Sted». 

Kommer tusenvis av forslag 

Anonymkode: d3051...41c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tro meg, de går ikke tom for sydenturer 😉 Gå inn på restplass.no og skriv «Syden» i søkefeltet hvor det står «Sted». 

Kommer tusenvis av forslag 

Seriøst? Syden? 😂 Takk, det skal jeg sjekke! 

Skrevet

Det kommet jo litt an på hvor i landet dere skal reise fra... Ingen problem å finne restplass fra Gardermoen, men bor du ved en mindre flyplass er det færre restplasser også 😊

Skrevet
37 minutter siden, Leverpostei skrev:

Seriøst? Syden? 😂 Takk, det skal jeg sjekke! 

Jepp! Istedenfor å måtte gå igjennom alle aktuelle land, så får du opp alle sydendestinasjoner på samme søk. Genialt 😉 

Skrevet
3 timer siden, Pigalopp:-) skrev:

Det kommet jo litt an på hvor i landet dere skal reise fra... Ingen problem å finne restplass fra Gardermoen, men bor du ved en mindre flyplass er det færre restplasser også 😊

Bergen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...