Gå til innhold

Hadde dere tatt det med tilbake til butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

7-åringen kjøpte seg et kjede for egne penger på Glitter. Det kostet 99 kr. Dagen etter hadde hun det på seg på skolen, og underdelen falt av (var en kule) og ble borte. Så nå er kjedet ødelagt.

Ta det med tilbake til butikken, eller la det være? Jenta ble lei seg for at det ble ødelagt med en gang, men jeg liker ikke å klage, spesielt ikke på småting.

Anonymkode: e537a...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig klager du. Mener du dette er småtteri for datteren din?

Anonymkode: daf99...2b5

Skrevet

Hadde selvsagt tatt det med til butikken. 

Anonymkode: 644aa...8f4

Skrevet

99kr er vel ikke småting for henne? 

Hadde tatt det med tilbake ja. 

Skrevet

Jeg hadde klaget! Selvsagt 99 er faktisk en god del!

Anonymkode: 864d1...bdf

Skrevet

Jeg hadde tatt det med tilbake. Hadde kanskje ikke brydd meg hvis det var mitt, i så fall hadde det kommet an på hvor mye styr det ble (skulle jeg den veien, hadde jeg tid,) Men hvis det var en av ungenes ville jeg definitivt tatt det med tilbake. Det handler for meg mer om å lære dem at de ikke skal finne seg i hva som helst, enn om de 99 kronene.

Anonymkode: fdb81...e1a

Skrevet

Ja, hadde klaget. 99 er ikke småtteri

Anonymkode: 331df...0cf

Skrevet

Hun har ikke ødelagt det ved at det hengte seg i noe? 99 kr er jo ikkenoe, så annet enn for å lære henne til å klage på varer hadde ikke jeg orket. Turen for å bytte blir jo lett 99 kr...

Anonymkode: 286df...0d6

Skrevet

Dersom du hadde hatt delen som falt sv og kunne vist til at produktet faktisk falt fra hverandre etter en dags bruk ville jeg tatt det med tilbake og klaget. 

Men du mangler jo en del? Da kan du ikke vise til st produktet faktisk ble ødelagt av seg selv. Mulig delen som er borte ble hengende fast i noe og revet av under lek? Det dekkes i såfall ikke av reklamasjon. 

Anonymkode: 521e3...281

Skrevet

Hvis du har kvittering, så ja. Hvis ikke, så er det vanskelig.

Anonymkode: db57d...8ab

Skrevet

Tok det med til butikken. Var ikke noe problem å få byttet det. Hadde ikke kvittering heller👍🏻

Hi

Anonymkode: e537a...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...