Gå til innhold

Når sluttet deres å bruke cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva bruker de da det er slapseføre?  

Anonymkode: 1ee62...941

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min bruker Dockboots hele året. Om vinteren har vi ullsåle nedi. Varm og tørr på beina. Bor på vestlandet.

Anonymkode: 5e1b2...3e6

Skrevet

Alle sier at Dock Boots er så mye bedre. Er de det?

Anonymkode: 51829...ad9

Skrevet

Her vi bor er det vanlig ut barneskolen. De eldre ungene bruker ofte diverse goretexsko mm.

Anonymkode: 253f6...d02

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Datteren min bruker Dockboots hele året. Om vinteren har vi ullsåle nedi. Varm og tørr på beina. Bor på vestlandet.

Hvor gammel er hun? Har også brukt Dockboots, men nå går han i 7. og bruker str 40, så er usikker på om han kommer til å bruke det på vinteren 

hi 

Anonymkode: 1ee62...941

Skrevet

Jeg har en gutt på 11 år som elsker sine dock boot i str.41 😂😆 

Han har alltid brukt dock boots og høye vintersko. Eldste på 13år og har brukt lave vintersko og vanlige Vikingstøvler i noen år. Støvlene blir lite brukt, men er gode å ha til de gangene det trengs 😉 

Skrevet

Da vi oppdaget dock boots.

Anonymkode: e4464...ed6

Skrevet

Her har 4.klassingen forede støvler og 6.klassingen dock boots. 

Ingen av mine barn har brukt cherrox etter 2.-3-klasse (har fire barn fra 9 år og oppover).

De har brukt div goretex-sko, dock boots o.l.

Anonymkode: a3203...87b

Skrevet

Vi prøvde Dock boots etter at så mange skrøt av dem her inne. Detvar det året min sønn var konstant våt og kald på beina. Aldri mer. De er jo overhodet ikke tette?

Anonymkode: df10b...fa4

Skrevet

Min syns cherrox var uaktuelt i år, hun er ni. Har samme typer støvler som meg, lave gummistøvler, med ullsokk i på kalde dager. 

I slaps bruker hun viking vintersko, blir ikke våt da. Bor på Vestlandet, så vi har mye slaps, men likevel mest regn. 

Anonymkode: e0f03...c16

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi prøvde Dock boots etter at så mange skrøt av dem her inne. Detvar det året min sønn var konstant våt og kald på beina. Aldri mer. De er jo overhodet ikke tette?

Neivel. Sikkert bare innbilning at de er tette da. 

Anonymkode: e4464...ed6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har dere hatt typen med gummi helt opp? Hvis dere har hatt den med bare halvveis opp i skaftet og stoff resten så er det lett å bli våt.

Anonymkode: 81d5d...b41

Skrevet

Her bruker vi alle dockboots, til og med mannen min som bruker str 48 i sko

Skrevet

Med eldste husker jeg ikke helt. Hun hadde ikke cherrox i 6. klasse i fjor, men muligens året før?

Yngste hadde cherrox i 3. klasse i fjor. Blir nok det i år igjen.

ser alle fremhever Dock boots, men kan ikke helt se hvorfor de er mindre barnslige enn cherrox...

Anonymkode: 08256...70a

Skrevet

brukte det til han var 12

Anonymkode: 9e4a1...aba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...