Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Eller lengter du etter mer sommer og varme? Anonymkode: a27a9...2cf
*Miss Marple* Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Etter denne sommeren er høsten hjertelig velkommen. Jeg elsker den klare luften, de nydelige fargene, de mørke kveldene og friske morgenene. Høsten er egentlig min favorittårstid 🍂🍄🍁
frk Nilsen Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 3 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Etter denne sommeren er høsten hjertelig velkommen. Jeg elsker den klare luften, de nydelige fargene, de mørke kveldene og friske morgenene. Høsten er egentlig min favorittårstid 🍂🍄🍁 Samme her
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Høst er vakkert og det går mot desember. 🍁 Skal bytte gardiner i dag fra hvit til blå. SÅ er eg klar. 😀 Anonymkode: 75369...d23
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Klar for alle fargene som kommer, høsten er vakker! Kulda derimot er jeg ikke helt klar for da, men en venner seg jo til det. Anonymkode: dbc59...eb2
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 Jeg er klar for alt som følger med høsten utenom mørket.. Spesielt om morgenen når jeg skal gå tur med hunden 🙈
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #8 Skrevet 1. september 2018 Høst? Er 20 grader og sol fra skyfri himmel her. Anonymkode: 4080a...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå