Gå til innhold

Hva skal dere i høstferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?😊

Anonymkode: 4667b...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kypros 

Anonymkode: 4b15a...86b

Skrevet

Dyreparken i Kristiansand . Bestilt overnatting i abra havn 

Anonymkode: 79023...23e

Skrevet

Minst mulig. Men vi må kanskje en tur til "andre siden av landet" for å besøke familien som vi ikke bor i nærheten til vanlig.

Skrevet

Skrive oppgave 

Anonymkode: 5d537...739

Skrevet

Først tre dager på Norefjell. Så jobbe tre dager, før en fellestur med DNT tre dager.

Anonymkode: a3aaa...93d

Skrevet
1 time siden, amandine skrev:

På hytta. Og jobbe.

På hytta. Og ikke jobbe. 😉

Skrevet

Jobbe. Arbeider ved et universitet, og er satt opp på tettpakket undervisning den uken (min eneste undervisningsuke dette semesteret. Uflaks).

Anonymkode: ee651...7e1

Skrevet

Haustferie er for lærarar og elevar. Eg er ingen av delane.

Skrevet

Er lærer, og skal nok jobbe. Pleier alltid å ha en bunke eller fire i høst-, jule-, vinter- og påskeferie. 

Anonymkode: 6d027...e1e

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jobbe. Arbeider ved et universitet, og er satt opp på tettpakket undervisning den uken (min eneste undervisningsuke dette semesteret. Uflaks).

Hva gjør du resten av høsten, forsker?

Skrevet
1 time siden, ☆☆☆ skrev:

Hva gjør du med elevene da? Her er det ingen SFO, så noen må ha ferie da... 

Anonymkode: c339e...ecc

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør du med elevene da? Her er det ingen SFO, så noen må ha ferie da... 

Anonymkode: c339e...ecc

Elevane må nok på legd, slik som tilfellet har vore i alle jule-, påske- og sommarferiar frå barnehagestart. Dette har blitt normalen for oss.

Eg kan i prinsippet kreve nokre feriedagar, eg har ikkje hatt ferie i haust- og vinterferievekene før. Men heile veka blir vanskeleg, vi er mange med barn. SFO er forresten open her etter kva eg har forstått, så eg kan kjøpe ekstra dagar der om ikkje besteforeldre eller andre kan passe. Eg er avslappa på haustferie, det er feriestenginga om sommaren som er bøygen for oss.

Skrevet

Ene ingen skal på tur med Hvite busser. Jeg jobber litt, hvor mye avhenger i om hun som er sykemeldt kommer tilbake før dette. Har jeg litt fri drar kanskje jeg og minsta på hytta for å gjøre klar den for vinteren. Men er mulig noen har gjort det før oss også, så vi tar det som det kommer, ingenting som er krise å gjøre heller. Eneste er at ting i kjøleskapet kan gå ut på dato, men syltetøy, smør osv går fint om står der lengre. Hytta er ikke langt unna så kan gjøre det akkurat når vi vil. Minsta vil helt sikkert ikke vekk fra dataen heller, hun er inne i en skikkelig kjedelig periode der det kun er data. Heldigvis har hun slike innimellom og går lei etter en stund og sjeldent er på den i en lang periode, 

Anonymkode: dfed2...4c7

Skrevet
1 time siden, Nyttårs barn skrev:

Hva gjør du resten av høsten, forsker?

Ja😊

Skrevet

Forhåpentligvis føde! Har termin den uken:) 

Anonymkode: da8da...54c

Skrevet

Blir 1-2 dager i marka/hytta. Et besøk til oldeforeldre og 2 dager jobb på meg.

Anonymkode: 4886d...d56

Skrevet

Jobb, kanskje ungene skal på høstferie til besteforeldre. Alle aktiviteter stopper opp, så blir uansett en rolig uke😊

Anonymkode: 5c1d4...67a

Skrevet

Til Gdansk. Fikse tenner og oppleve byen. 

Anonymkode: 7df47...90e

Skrevet
12 timer siden, ☆☆☆ skrev:

Det er ikke helt sant. På pappa sin arbeidsplass jobber de ekstra hver dag held året gjennom, og avspaserer alle skoleferier. Han er snekker☺️

Jeg skal på hytta, akkurat som vi pleier ☺️

Skrevet

Jobbe noen dager og være hjemme med ungene noen dager 😊 Minste skal på SFO i 2 dager, de 2 eldste går i 6 og 8 klasse så de styrer hjemme mens vi er på jobb...Vi finner sikkert på noe de 2 dagene jeg har fri...

Anonymkode: 58a76...92f

Skrevet

jobbe og bhg her

Anonymkode: e5267...1a7

Skrevet

Høstferie har jeg ikke hatt siden jeg gikk på skole selv, så jeg skal jobbe. Er det så vanlig med høstferie da? Tror ikke det er mange av mine kollegaer som skal ha høstferie

Anonymkode: 643d6...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...