Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Har hatt en fæl forkjølelse med feber og ligget strak ut på sofaen hele uken og glodd på trash-TV. På D-play er det ex on the beach. Grusomt program men Ok å ligge å småslumre og se på når man er syk. Så beklager et hjernedødt feberinnlegg. Jeg tror jeg er blitt dum pga denne uken. Noe jeg virkelig har hengt meg opp i, er den forferdelige huden til jentene i programmet. De kommer inn med masse sminke og er oppdollet i første episode og utover i serien forvandles de til troll med uten hud, kviser og grusom acne og bustete fluffy hår. Er det pga klimaet de spiller inn programmet i? Er det pga sminkebruk? Er det vanlig at jenter ser slik ut under sminken? Anonymkode: 83573...e6c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Kan tenke meg at de ser litt skumle ut uten hud. Tror ikke det er bare klimaet som gjør det da. Kanskje de mister hudceller i takt med at hjernecellene forsvinner? Så pass på huden din, hi. Anonymkode: fa89b...63e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Jeg har en sånn venninne, hun er makeup artist, og ser så pen ut, og langt tykt blondt hår, så alle menn liker henne. Hun går aldri uten sminke, og jeg har kun sett henne en gang uten, og fikk jo sjokk, for det lignet jo ikke på henne i det hele tatt. Men det er jo jenter som er pene både med og uten sminke og. Anonymkode: ac7ff...a8a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Og nettopp slike kommentarer er vel en av årsakene til et skadelig utseendefokus hos ungdom Når man plastrer ansiktet med makeup for å se ut som en retusjert reklame, da får ikke huden puste og resultatet er vel da dårlig hud... Anonymkode: d459d...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå