Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Skrev meg inn her om dagen bare for å se hva det var. Kan ikke si at jeg liker det men har chattet med et par stk. Mange er på utkikk etter noe seriøst og jeg har to stk som jeg har beholdt litt kontakt med. Han ene er 43 (jeg er 44), og har tre barn. Jeg har selv to, mer enn nok, og har vært i et forhold med barn på hver side og jeg syntes det var komplisert, og også énergie av grunnene til at det skar seg Han andre er 27!! Han er ikke ute etter noe annet enn sex ++. Han har både kropp og utseende med seg og selv om jeg føler St jeg ser bra ut, så får jeg komplekser ved å se på han haha. Han studerer mastergrad og jeg føler at aldersforskjellen er stoooooor. Fatter ikke hvorfor han har skrevet til meg, annet enn å få sex, det er åpenlyst. Han er tunisisk, født og oppvokst i Norge. Det jeg tenker mest på hvis jeg skulle møte han, er hensikten hans. Annet enn sex, så tenker jeg på at han kanskje er en seriemorder eller kvinnemishandling haha..... tenker at det ikke er verdt å ta sjansen på at han problemer og kan skade meg. Sikkert fordi jeg har ansvaret for mine barn og ønsker ikke denne risikoen. Samtidig frister det med et "forhold" uten ansvar, hvor man er sammen for en grunn og that's it. Fikk nummeret hans og skal ta kontakt på WhatsApp hvis jeg ønsker noe mer. Noen som har erfaring med slik aldersforskjell? Jeg tenker at han kan få de han vil, yngre jenter, hvis det kun er sex han vil ha. Så hvorfor skriver disse unge mennene til voksne damer? Anonymkode: 7a0ba...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå