Gå til innhold

Store pupper - vondt i rygg og nakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste året har puppene mine blitt tyngre og tyngre. Dvs, de har ikke endret seg, men de virker tyngre å bære på. Jeg får stadig kink i nakken, og har jevnlig smerter i ryggen. Jeg kan ikke redusere dem nå, fordi jeg begynner i ny jobb 1.10. Hvordan kan jeg overleve et halv års tid, kanskje opp mot et år, slik?

Anonymkode: ac7ce...93d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til anskaffelse av en skikkelig god bh med brede stropper.

Anonymkode: 4a424...bd9

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gå til anskaffelse av en skikkelig god bh med brede stropper.

Anonymkode: 4a424...bd9

De har jeg mange av, men de hjelper likevel ikke noe særlig...

HI

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sportsbh som er stram og «klemmer» puppene inntil kroppen, som denne https://www.getinspired.no/casall-ivonic-sports-bra-1620-300-619?gclid=CjwKCAjwzqPcBRAnEiwAzKRgS9cvsk5de2nbwQGso6_KGEYimmzPlAlngUd4BpXfyUBY1Daa5WFODxoCyesQAvD_BwE var det som hjalp best for meg i mange år, frem til brystreduksjon. 

Anonymkode: 64b51...ebc

Takk for tips! Kan du hjelpe meg med størrelse når jeg har 75H? Slik jeg forstod størrelsene deres, har de kun opp til C/D cup, og det tilsvarer en XL? Eller?

HI

Skrevet

Gå å prøv sports topper på for å finne rett størrelse. Vi bor ikke i Norge så jeg kan ikke anbefale det noen av de jeg bruker. Men, jeg var en str 75G, og bruker nå bare sports topper. Small eller medium for at de skal støtte godt under brystene. 

Men ta også en tur til legen om du har smerter. Lykke til 

Anonymkode: 056fb...3cb

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips! Kan du hjelpe meg med størrelse når jeg har 75H? Slik jeg forstod størrelsene deres, har de kun opp til C/D cup, og det tilsvarer en XL? Eller?

HI

Jeg hadde 70G før reduksjon, og har pleid å kjøpe medium i denne typen sportsbh. Hele poenget er liksom at det skal være trangt for puppene, og at ting skal bevege seg minst mulig😉👍🏻

Prøv i en butikk hvis du er usikker, eller kjøp to str og send den ene i retur etter prøving. I nettbutikker med fri frakt og retur, så taper man ikke noe på det!

Anonymkode: 64b51...ebc

Skrevet

Ok. Bestilte en sports-bh nå. Str M og C/D i cup. Skal den sitte slik? C2E576EC-061E-4034-986F-135EE52205B4.thumb.jpeg.14e1009ad17b3398fc749fcd5f9c488a.jpeg

Føler liksom at det blir rart i topper når puppene skvises slik sammen. Og vil det ikke bli veldig klamt?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...