Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Ser mange her inne snakker om dette med å treffe en mann som f.eks er gift, ikke glemmer eksen, ikke helt snill osv. som vedkommende likevel er fasinert eller forelsket i. De fleste rådene er bare glem han og gå videre, slett/blokker han og gå videre. Men, er det egentlig så enkelt? Er det så enkelt om en faktisk er stormende forelsket i denne mannen. Er det noen her som faktisk har slettet mannen de er forelsket i fra alle sosiale medier og bare glemt han? Hvordan gikk det? Hvor lang tid tok det før du var over han? Spør bare av ren nyskjerrighet, det virker så enkelt i teori, men ikke i praksis.... Anonymkode: 1be6e...8ee
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Det var ikke en mann da, men ja, det har jeg gjort. Slettet alt og gått videre, men jeg kommer nok aldri helt over henne Anonymkode: 415d0...571
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Jeg har gått videre noen ganger. Første gang, var han utro med 4 damer på 3 måneder, jeg var både forelsket, og elsket han, men da gikk jeg på dagen, og så meg aldri tilbake. Kom relativt raskt over han og. Neste hadde jeg vært sammen med i 1 år, vi hadde ett svært lidenskapelig forhold, men så i en krangel, så truet han meg på livet, da og gikk jeg, og så meg aldri tilbake. Kom raskt over han og. Så datet jeg en i 6 mnd, jeg var forelsket, så fant jeg ut at han var gift, da og gikk jeg på dagen, kom lett over han. Så en jeg hadde vært sammen med i litt over 1 år, jeg elsket han, og han sa han elsket meg. Men så fant han ut at han ville date ei annen, men beholde meg. Jeg sa at han fikk velge, enten ble det bare meg, skulle han date, ble jeg borte. Da jeg ikke hadde fått svar på 2 uker, dumpet jeg han. Forsto jo da, at han ikke elsket meg. Kom relativt lett over han og. Høres jo ut som jeg kommer lett over alle. Men jeg har hatt skikkelig kjærlighetssorg en gang, da slet jeg i nesten 3 år. Og nå 6 år etterpå, tenker jeg fortsatt på han og oss. Selv om jeg ikke har følelser for han lenger, og vil ikke ha han tilbake. Men det er jo han jeg har elsket høyest, og hatt det best med. Anonymkode: 11231...e8c
Fandens Oldemor Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Ja, det har jeg gjort. Det er akkurat så lett eller så vanskelig som man gjør det til. Følelser er heldigvis bare tanker og fornemmelser, ikke fakta. Altså kan man styre og overstyre følelser hvis det trengs.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #5 Skrevet 31. august 2018 Imponert over dere! Jeg klarer ikke å glemme så fort, vanskelig å styretankene. Anonymkode: 1be6e...8ee
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #6 Skrevet 31. august 2018 I 18 år har jeg drømt om en mann. Han var ikke snill, han utnyttet meg og latterliggjorde meg foran kompisene sine. Likevel. I hodet mitt innbiller jeg meg at han var ung og usikker, men at han egentlig elsker meg. Jeg tok grep for et par år siden og slettet alt jeg hadde av han på sosiale medier. Så gikk det en stund, og han sendte meg venneforespørsel igjen. Det tullet til med hodet mitt, og igjen surret jeg meg inn i en fantasi der han elsker meg, osv. Jeg har innfunnet meg med at det aldri blir oss, og det er ok. Han har barn, og jeg har barn. Jeg bor med en snill, fantastisk mann nå, og har det bra. Likevel fantaserer jeg om denne andre fra tid til annen. Anonymkode: 7e75d...8d6
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #7 Skrevet 31. august 2018 Jeg har en mann som aldri ble min. Han elsket jeg over alt på jord... har han på sosiale medier, men har ikke kontakt. Så har jeg en annen som alltid klarer å tulle med hodet mitt. Han sier nå at han var forelsket for 20 år siden. Alt jeg trodde jeg hadde samlet, er ødelagt. Jeg treffer han, og det gir meg de samme sommerfuglene som den gang da... men vi er begge gift så, kan ikke gjøre så mye med det. Hadde ikke klart å slette noen av de , de er begge en del av livet mitt og fortiden min... Anonymkode: 5eb53...ca9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #8 Skrevet 31. august 2018 Da jeg var ung var jeg litt stalker/kaninkoker tror jeg, kokte ikke kaniner men var besatt av en fyr. Han merket aldri at jeg holdt på da, takk og lov. I eldre år klarer jeg faktisk å slette og glemme. Mye andre ting å bruke energien på. Anonymkode: 2071e...78c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #9 Skrevet 31. august 2018 Glemme og glemme. Jeg har en jeg fortsatt har vennskapelig kontakt med. Det vil si, ingen personlig kontakt på Facebook, men vi er på hverandres venneliste. Prater med han når vi møtes, helt Ok tone. Jeg har en mann som jeg elsker, men lurer på hva som ville skjedd hvis det hadde funket med han andre. Han har sagt at å la meg gå er det dummeste han har gjort, men jeg gikk fordi han han hadde ikke de rette følelsene for meg. Han var ikke slem eller gjorde ikke noe dumt, det var bare ikke de rette følelsene for meg, selv om jeg er det han ser etter. Jeg var hodestups, men etter så mange ganger han ombestemte seg, sa jeg til slutt stopp. Jeg vet at om det skulle bli slutt mellom meg og mannen, så ville jeg heller aldri gått tilbake til han andre. Så han er ikke glemt, men jeg lurer mer på hvordan det ville vært enn at jeg savner. Anonymkode: 0a500...55a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #10 Skrevet 31. august 2018 Her har det tatt 5 år å komme over eksen min og faren til barna mine... Men det som jeg tror er grunnen til at jeg nå er på vei over han, er at jeg ser nå veldig klart hvor feig, barnslig og umoden han er.. den jeg sørget/sørger over er den jeg ønsket at han skulle være... når jeg klarte å strippe han ned til kun fakta og handlinger så var han plutselig ikke så attraktiv lenger... og langt i fra en mann jeg vil ha... Lenge levde jeg litt som hun over.. lagde unnskyldninger for ham.. lurte meg selv til å tro at det egentlig var meg han elsket selv om han var utro, selv om han sviktet meg og barna gang på gang.. selv om han reiste fra oss og lot oss sitte igjen i en økonomisk ruin.. en som elsker deg gjør ikke sånt... Anonymkode: 7df81...de6
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #11 Skrevet 31. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Imponert over dere! Jeg klarer ikke å glemme så fort, vanskelig å styretankene. Anonymkode: 1be6e...8ee Glemme er vel å dra det litt langt, man "glemmer" i betydningen slutter å tenke på. Men du må jobbe ganske mye med det. Bestemme hvor tankene skal gå, ikke dyrke dem. Og se på fakta: hva brakte han/hun av godt inn i livet ditt? Sannsynligvis svært lite. Anonymkode: 595a6...a38
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #12 Skrevet 31. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg treffer han, og det gir meg de samme sommerfuglene som den gang da... men vi er begge gift så, kan ikke gjøre så mye med det. Hadde ikke klart å slette noen av de , de er begge en del av livet mitt og fortiden min Og nåtiden, tydeligevis? Anonymkode: 595a6...a38
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #13 Skrevet 31. august 2018 Jeg ble stormende betatt av en mann for 3 år siden. Jeg var lærling der han jobbet. Jeg vet ikke om jeg kan kalle meg forelsket... egentlig la jeg ikke særlig merke til han, før han begynte å vise enorm interesse for meg. Vi gikk en del turer sammen på jobb, og han sa så mye som gjorde meg fasinert. Han fikk meg også til å føle meg så spesiell. Det var ingen tvil om at han ville ha meg, og det var vel det jeg syntes var så spennende. Jeg hadde (har enda) mann og barn, så å gjøre noe med det var uaktuelt. Jeg begynte å takke nei til turer og ta lunsj litt senere enn han. Heldigvis ble læretiden min over, og jeg begynte å jobbe en annen plass. Han har ikke Facebook, offentlig mobilnr eller adresse (Ja, veldig rart), så å unngå å "stalke" han etterpå har vært lett😂 Denne besettelsen gikk over og jeg tenker ikke på han på den måten lenger. Vet ikke hvordan det hadde vært om jeg møtte han igjen, men det tror jeg ikke skjer. Elsker uansett mannen min, så en dum "forelskelse" klarer ikke å ødelegge det. Anonymkode: 76b6f...0a7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #14 Skrevet 31. august 2018 Jeg er lykkelig gift på 15. året, men for noen mnd siden møtte jeg en kjekkas på byen. Vi hang sammen en hel kveld, og jeg ble veldig betatt. Det var ingen tvil om hva han ville og det var faktisk vanskelig å motstå. Men jeg klarte det. Vi utvekslet ikke etternavn og nr, så eneste mulighet for å spore han opp ville vært å ringe arbeidsgiver og spørre etter fornavn (han sa hvor han jobbet). Det gjorde jeg ikke. Tenkte mye på han de første to ukene etter. Ble skikkelig betatt. En ekstrem seksuell energi mellom oss. Aldri opplevd makan. Men så avtok det. Nå tenker jeg nesten aldri på han. Jeg er så glad for at det ikke skjedde noe! Anonymkode: 64ae0...a5a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #15 Skrevet 31. august 2018 Jeg bare skrur av følelsene. Så går jeg videre. Anonymkode: b671a...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå