Gå til innhold

Norwegians work from home- erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber/har jobbet for dem?

Hvordan var det, lønn, gjennomføring- går det an å skrive så mye som 209mld i uka ved siden av normal jobb?

Problemer med klienter/lønn? Sladder dere over noe i kopien av ID-en? Må man ha PC eller funker iPad/mobil?

Anonymkode: 8bc60...818

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet for dem. 

Det er dritkjedelig, og du må sitte flere timer foran pcen for å tjene et par tusenlapper. 

Men, først og fremst er det vanvittig uetisk. Du sitter å svindler menn for tusenvis av kroner, mens du later som at du er en kvinne på en falsk profil. Mediene har tatt tak i firmaet, og det tar ikke lang tid før de går etter de ansatte. Så, ikke bli med på lasset. 

Det er ulovlig, svindel og det er ikke verdt det. Tro meg!

Anonymkode: 149e7...214

Skrevet

Og nei, du kan ikke bruke iPad eller mobil. Skal være PC. Er noe med oppsettet på siden. Husker ikke helt hva grunnen var.

Anonymkode: 149e7...214

  • 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg har jobbet for dem. Og sendte bilde av bankkortet men sladdet i er di siste nummererte i fødselsnummeret og di andre viktige detaljene så det ikke var mulig å se annet en starten av fødselsnummeret og bilde 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...