Gå til innhold

Anna Rasmussen må betale 100 000 i bot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så flaut. 

Anonymkode: d6f78...4f8

Skrevet

«Jeg ga beskjed til Forbrukertilsynet om at premiene nå var betalt ut i de konkurransene som det ikke var trukket vinner raskt nok, og bestemte samtidig at Jan ikke lengre skulle ha tilgang til Facebook-siden min, eller ha tilgang til å kjøre konkurranser på siden. Noe han var helt enig i. Men forbrukertilsynet har ikke vært særlig fornøyd med det, og nå nylig fikk jeg en ganske brutal mail fra dem. De hevder at jeg har tjent masser av penger på disse konkurransene, og ønsker å straffe meg deretter. Disse konkurransene har jeg brukt mer penger på enn hva jeg har fått inn», skriver trebarnsmoren på bloggen.

Hun legger til at 100.000 kroner er «urettferdige penger å betale for å være for sen ute med å trekke fem vinnere på Facebook, på konkurranser jeg ikke en gang trengte å ha».

Stakkars urettferdige behandlede lille Anna. Herregud, at hun ikke er flau

Anonymkode: 74ef2...348

Skrevet

Endelig kommer det ordentlige konsekvenser for lurerier på blogg 👏👏👏

Anonymkode: 4c90b...807

Skrevet

Jeg håper alt av gammelt grums graves frem sånn ar alle må skatte av alt og det blir slutt på eksponering av mindreårige og skjult reklame. CBE er klart en av de verste! 

Håper de alle får seg ordentlige jobber og slutter leve av juks og fanteri! 

Anonymkode: 1c6da...f32

Skrevet

Hun tjener jo over 20 000kr på ett innlegg. Bare å jobbe i 5 dager så er bota betalt. Max. Vis en pupp så er vel bota dekket.

Anonymkode: f05c0...3a2

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun tjener jo over 20 000kr på ett innlegg. Bare å jobbe i 5 dager så er bota betalt. Max. Vis en pupp så er vel bota dekket.

Da er det utrolig flaut å sutre i avisen for dette, dama eier ikke skam eller bakkekontakt. Hun hadde fått sjokk hvis hun måtte hatt en normal jobb, med en normal lønn og arbeidstid

Skrevet

Bortskjemte unge. Bra at hun får en smak av virkeligheten!

Anonymkode: fe1c2...449

Skrevet

Hun hadde jo mange konkurranser om dagen en periode, uten å trekke vinner? Alltid fine premier og «lik og del siden min». Aldri sett en eneste vinner av noen av de. Så ble hun bare tatt for 5?

Anonymkode: 3d9b7...fea

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det utrolig flaut å sutre i avisen for dette, dama eier ikke skam eller bakkekontakt. Hun hadde fått sjokk hvis hun måtte hatt en normal jobb, med en normal lønn og arbeidstid

Litt flaut ja. 100 000kr i bot er jo drepen for de fleste. Men hun har jo offentlig fortalt om både mndlønn og at hun kan tjene 20 000kr på ett innlegg. Da blir det smålig å «grine» om bota. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...