Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Fikk en relativt stor bandasje etter injeksjoner (tynn, lang nål). Kan jeg fjerne denne eller bør man vente en tid? Anonymkode: e9e5a...dda
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Når fikk du den på? Hvis det ikke blør kan du ta den av. Anonymkode: 215dd...654
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Den kan som regel tas av etter det er sluttet å blø,altså bortimot 1 minutt maks. Anonymkode: d3102...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå