Gå til innhold

Tips til vinterferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha ferie i 10-12 dager i vinterferien og har noen alternativer å velge mellom. Hvor ville du dratt og hvorfor? To voksne og to barn hvor yngste er 8 år.

1. Safari med mulighet for å dele opp ferien med strandliv på Zanzibar.

2. Florida, leie bil og bo litt forskjellige steder. Disneyland og også mulighet for cruice i karibien.

3. Thailand. Jeg har vært der tidligere flere ganger og elsket stedet. Mannen er ikke så gira. Kan også hende at det blir en skuffelse grunnet mye utbygging siden jeg var der. 

4 en sydhavsøy- Mauritius, Maldivene osv. Vært på en slik ferie tidligere og det var magisk. Kan bli noe ensformig for barn.

5. Eller noe helt annet?

Barna ønsker masse bading og liker at det skjer litt. Vi voksne liker fine hoteller og god mat. 

Hva ville dere valgt? 

Anonymkode: 2f2df...3df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Florida er flott på den årstiden! Ikke alt for varmt og fuktig. Ungene hadde nok elsket parkene i Orlando, ikke så mye kø heller da i forhold til midt på sommeren. Ville tatt en ukes tid i Orlando, og en uke ved kysten på hotell med basseng (Fort Lauderdale, Miami Beach eller lign). Eventuelt en uke på cruise i Karibien på et av de største og nyeste skipene til RCCL (veldig mye gøy for ungene på de skipene!) 🙂 Har vært mange ganger i USA og flere ganger på cruise selv, og det anbefales absolutt!

Alternativ 4 synes jeg høres kjedelig ut for barna. 

Alternativ 1 ville jeg nok ventet med til minste er noen år eldre, men det er en ferie vi også absolutt ønsker å dra på når barna blir store nok. 

Anonymkode: cbfc2...fe7

Skrevet

Ville dratt til Sri Lanka. 

(men her får ikke barna fri fra skolen utover feriedagene, så det blir uaktuelt med så lang reise for bare en uke.)

Anonymkode: 8051c...18b

Skrevet

Jeg ville dratt til Seychellene. Hva er budsjettet deres forresten?

Anonymkode: acddc...587

Skrevet

hadde valgt 1,2 eller 4 :) høres fantastisk ut

Anonymkode: 4eec9...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...