Gå til innhold

Eggløsning nummer 2. Se test


Lillens

Anbefalte innlegg

Er på PP 2 nå. Eggløsningstestem viste positiv i går kveld, og i dag. (Forventer eggløsning i morgen) 

Forrige periode var jeg testgal, tror jeg svei av sikkert 40 tester på 3 uker 😅 er litt mer roligere nå. 

Meg og samboer har ett ganske aktiv sexliv generelt, kan ha sex alt fra 1-4 ganger for dagen normalt (2). Og har såklart aktiv sex nå under eggløsning også. 

Hvor mange av dere har fått spiren til å sitte på 2 eggløsning?🙄😩 har så lyst på en beibis, og angrer på at jeg ikke sluttet på prevensjon før. Sluttet for 2 mnd siden. 

Jeg er 24 år. Så håper ikke jeg bruker flere år som veldig mange andre 😕 

 

9BD421AF-FFA6-44F3-AA7A-FE5236928B5D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Slutta på prevensjon ca 20 juni, positiv graviditetstest 25. aug! Tul i går viser embryo på 0,5 cm, er i dag 6+3 på vei

Anonymkode: 7f84d...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2018 den 12.13, Lillens skrev:

Er på PP 2 nå. Eggløsningstestem viste positiv i går kveld, og i dag. (Forventer eggløsning i morgen) 

Forrige periode var jeg testgal, tror jeg svei av sikkert 40 tester på 3 uker 😅 er litt mer roligere nå. 

Meg og samboer har ett ganske aktiv sexliv generelt, kan ha sex alt fra 1-4 ganger for dagen normalt (2). Og har såklart aktiv sex nå under eggløsning også. 

Hvor mange av dere har fått spiren til å sitte på 2 eggløsning?🙄😩 har så lyst på en beibis, og angrer på at jeg ikke sluttet på prevensjon før. Sluttet for 2 mnd siden. 

Jeg er 24 år. Så håper ikke jeg bruker flere år som veldig mange andre 😕 

 

9BD421AF-FFA6-44F3-AA7A-FE5236928B5D.jpeg

Ble gravid på første forsøk med alle 3 🙂 er 8+6 uker på vei nå👍🏽 Dere er unge! Så krysser fingrene for at spiren sitter kjapt hos dere også 😉 

 

hilsen mor 28 år 😀

Anonymkode: 8dbec...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.spire satt på 1.forsøk. dette var det året jeg fylte 27 år. Nå er vi i 2.PP for å prøve på nr 2 og jeg er 31 år. Var hos gynekolog i desember og hun sa at alt så strålende ut. Jeg har IKM om 6 dager og håper virkelig spiren sitter snart. Har vært verpesyk i 3 år, endelig er samboer med på å prøve på nr 2 😅😊

Anonymkode: c9693...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...